Η Brick Therapy for Autism (πρ. Lego®-based therapy) αποτελεί ένα πρόγραμμα κοινωνικής ανάπτυξης για παιδιά και νέους στο φάσμα του αυτισμού ή συναφείς δυσκολίες στην κοινωνική αλληλεπίδραση. Τα παιδιά συνεργάζονται ώστε να χτίσουν μαζί μοντέλα Lego® και μέσα από αυτό έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν σημαντικές κοινωνικές δεξιότητες όπως η εναλλαγή σειράς, η συνεργασία, η επίλυση προβλήματος, η λήψη πρωτοβουλίας κ.α.
Early Bird έως και 25 Μαρτίου 2024: 235€
Φοιτητές – άνεργοι: 235 €
Για ομαδικές εγγραφές (+3 άτομα) επικοινωνήστε μαζί μας.
- 1η ομάδα: Σάββατο 25 Μαΐου 2024, 10:00 – 17:00 ***Δεν υπάρχουν θέσεις***
- 2η ομάδα: Κυριακή 26 Μαΐου 2024, 10:00 – 17:00 ***Δεν υπάρχουν θέσεις***
- Follow up: ΤΒΑ (τέλη 2024)
Παναγιώτα Μακρή, Ψυχολόγος, MSc in Child Development, Lego®-Based Therapy Trainer.
Χριστίνα Σύψα, Ψυχοκινητική Θεραπεύτρια, Msc, Lego®-Based Therapy Trainer.
- 7 ώρες με διάλειμμα για φαγητό (ελαφρύ γεύμα) και follow up (TBA).
- Το σεμινάριο είναι διαδραστικό.
- Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 25 άτομα.
- Ψυχολόγους
- Ειδικούς Παιδαγωγούς
- Λογοθεραπευτές
- Εργοθεραπευτές
- Κοινωνικούς Λειτουργούς
- Δασκάλους
- Συνοδούς παράλληλης στήριξης
- και άλλους επαγγελματίες ψυχικής υγείας.
Δεν απευθύνεται σε γονείς και μη ειδικούς επαγγελματίες.
- Γνώση πάνω σε μια πρωτοποριακή, δομημένη και επιστημονικά τεκμηριωμένη μέθοδο κοινωνικών δεξιοτήτων.
- Δυνατότητα εφαρμογής μιας νέας, αποτελεσματικής και ευχάριστης μεθόδου σε παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος.
- Ένα νέο πεδίο εξερεύνησης και δράσης θεραπευτικών δυνατοτήτων σε διαφορετικούς πληθυσμούς και με πολυδιάστατους στόχους για την βελτίωση όλων των πτυχών της προσωπικότητας των παιδιών (κοινωνικός, επικοινωνιακός, συναισθηματικός, συμπεριφοριστικός και τομέας λεπτής κίνησης).
- Δημιουργία Brick club σε σχολεία και δομές ειδικής αγωγής.
Early Bird έως και 25 Μαρτίου 2024: 235€
Φοιτητές – άνεργοι: 235 €
Για ομαδικές εγγραφές (+3 άτομα) επικοινωνήστε μαζί μας.
Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης από την We Play.Bricks Hellas.
Παναγιώτα Μακρή, Ψυχολόγος, MSc in Child Development, Lego®-Based Therapy Trainer.
Έχει σπουδάσει Ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Έχει λάβει μεταπτυχιακές σπουδές στην Παιδοψυχολογία (Master of Science in Child Development) στο University of Central Lancashire.
Επιπλέον έχει εκπαιδευτεί στη Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία (Cognitive Behavioral Therapy-CBT) με έμφαση στην παιδική κι εφηβική ηλικία, στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (Applied Behavioral Analysis- ABA), ενώ παράλληλα έχει ολοκληρώσει κύκλους εκπαίδευσης στη Συμβουλευτική Ψυχολογία Προσωποκεντρικής προσέγγισης. Επίσης έχει ολοκληρώσει διετή εκπαίδευση στη διάγνωση κι αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών.
Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια εκπαίδευσης στη χορήγηση εργαλείων αξιολόγησης (Τεστ νοημοσύνης WISC-III και άλλα ψυχομετρικά εργαλεία), στην παιγνιοθεραπεία και στο παιδικό ιχνογράφημα. Έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευσή της στο Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα (CBD) και είναι πιστοποιημένη practitioner στη Lego® – Based Therapy.Παράλληλα έχει εκπαιδευτεί στις μεθόδους παρέμβασης της Δομημένης Εκπαίδευσης –TEACCH, του S.S.I.P (Social Skills Intervention Program), του Video Modeling και των κοινωνικών ιστοριών (Social Stories).
Η κλινική της εμπειρία περιλαμβάνει Ψυχοθεραπεία και Ψυχοπαιδαγωγική παρέμβαση παιδιών κι εφήβων, Συμβουλευτική κι Εκπαίδευση γονέων. Επίσης είναι συντονίστρια ομάδων Κοινωνικών Δεξιοτήτων και Συναισθηματικής Ανάπτυξης και συντονίστρια του Lego® Club στο Psychomotor Athens. Τέλος έχει εργαστεί στην πρώιμη παρέμβαση σε παιδιά με ΔΑΦ και ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε σχολεία.
Χριστίνα Σύψα, Ψυχοκινητική Θεραπεύτρια, Msc, Lego®-Based Therapy Trainer
Καθηγήτρια Προσαρμοσμένης Κινητικής Δραστηριότητας με σπουδές στην Ελλάδα και στο Βέλγιο. Έχει ολοκληρώσει το Εuropean Master in Adapted Physical Activity (2006) και το Master Program in Psychomotor therapy (2007) στο Katholieke Universiteit Leuven, στο Βέλγιο.
Με γνώμονα πάντα την ολιστική προσέγγιση της Ψυχοκινητικής Θεραπείας, ακολούθησε στη συνέχεια επιπρόσθετες εκπαιδεύσεις, επιμορφώσεις και σεμινάρια σε τεχνικές που αφορούν στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού.
Έχει ολοκληρώσει κύκλους σπουδών στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, στο Ψυχόδραμα, στη Μουσικοκινητική Αγωγή, στην Ψυχοκινητική Αγωγή, στη Γιόγκα για ενηλίκους και για παιδιά και στην Επικοινωνία Δίχως Βία – Σχολική Διαμεσολάβηση. Έχει παρακολουθήσει την επίσημη εκπαίδευση στη Lego®- Based Therapy στο Cambridge, στη Sherborne Developmental Movement (Level 1 και 2) στην Αγγλία, στον Γνωσιακό Προσανατολισμό στην Καθημερινή Εκτέλεση Έργου (CO-OP), στο Occupational Performance Coaching (OPC) καθώς επίσης έχει παρακολουθήσει σεμινάρια στη Functional Behavioral Analysis, στο P.E.C.S, στο Therapeutic Listening, στη Δυσφαγία και προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης σχετικά με διάφορα θέματα της Ψυχανάλυσης στο Κολλέγιο Αθηνών και στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος – Deree College.
Έχει εργαστεί ως Ψυχοκινητική θεραπεύτρια σε δομές πρώιμης παρέμβασης για παιδιά με ΔΑΦ, σε ατομικά και ομαδικά προγράμματα με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, με ενηλίκους με ψυχιατρικά προβλήματα και ως συντονίστρια κι επόπτρια διαφόρων ομάδων κάτω από την ομπρέλα της Ψυχοκινητικής προσέγγισης.
Είναι συν- ιδρύτρια και Επιστημονική Διευθύντρια του κέντρου Ειδικής Αγωγής Psychomotor Athens και του κέντρου δημιουργικής απασχόλησης Playgym στα Βριλήσσια από το 2010. Στο διάστημα αυτό έχει δημιουργήσει κι επιμεληθεί αρκετά πρωτοποριακά προγράμματα για παιδιά με ή χωρίς αναπτυξιακές δυσκολίες από 1 έτους έως 18 ετών.
Έχει δημοσιεύσει δύο άρθρα σχετικά με τη σωματική αυτοεκτίμηση των παιδιών (2008), που έχουν δημοσιευτεί στην European Psychomotricity Journal. Τα τελευταία χρόνια δίνει διαλέξεις σχετικές με την Ψυχοκινητική αξιολόγηση και θεραπεία σε συνεργασία με ιδιωτικούς φορείς και πανεπιστήμια (προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα) καθώς επίσης έχει κάνει ανακοινώσεις σε συνέδρια.
Από το 2018 είναι η επίσημη εκπρόσωπος της Ελλάδας στο European Forum of Psychomotricity.
Από το 2019 είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια στη Lego®- based therapy.
Early Bird έως και 25 Μαρτίου 2024: 235€
Φοιτητές – άνεργοι: 235 €
Για ομαδικές εγγραφές (+3 άτομα) επικοινωνήστε μαζί μας.
Η Brick Therapy for Autism (πρ. Lego®-based therapy) αποτελεί ένα πρόγραμμα κοινωνικής ανάπτυξης για νεαρά άτομα στο φάσμα του αυτισμού ή συναφείς δυσκολίες στην κοινωνική αλληλεπίδραση. Τα νεαρά άτομα συνεργάζονται ώστε να χτίσουν μαζί μοντέλα Lego® και μέσα από αυτό έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν κοινωνικές δεξιότητες όπως αλλαγή σειράς, συνεργασία και κοινωνική αλληλεπίδραση.
Η Brick Therapy for Autism μπορεί να εφαρμοστεί ατομικά ή σε ομάδες. Ευκαιρίες για την ανάπτυξη της κοινωνικής ικανότητας δημιουργούνται με φυσικό τρόπο από τον θεραπευτή.
Κλειδί αυτής της προσέγγισης είναι το πόσο καθηλωτικό και διασκεδαστικό αυτό είναι για τους συμμετέχοντες. Το χτίσιμο Lego® συλλογικά είναι ευχάριστο και τα παιδιά αναπτύσσουν κοινωνικές δεξιότητες καθώς απολαμβάνουν το παιχνίδι τους.
– Σε περίπτωση εθνικών εκλογών, το σεμινάριο θα μετατεθεί 1 εβδομάδα αργότερα.
>>> Αναζητήστε έναν πιστοποιημένο practitioner Lego®-Based Therapy εδώ.
Σημείωση: Το λογότυπο LEGO® αποτελεί εμπορικό σήμα και τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας ανήκουν στον Όμιλο Εταιρειών LEGO®,
ο οποίος δεν εξουσιοδοτεί, συνεργάζεται ή συμμετέχει με οποιοδήποτε τρόπο στα σεμινάρια, θεραπείες ή/και σε άλλα θεραπευτικά παιχνίδια και προγράμματα με μέσο τα τουβλάκια.
Ακολουθήστε τη σελίδα Lego® -Based Therapy στο facebook.
Ακολουθήστε τη τη σελίδα Lego® -Based Therapy στο Instagram.
Σημείωση: Το λογότυπο LEGO® αποτελεί εμπορικό σήμα και τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας ανήκουν στον Όμιλο Εταιρειών LEGO®, ο οποίος δεν εξουσιοδοτεί,
συνεργάζεται ή συμμετέχει με οποιοδήποτε τρόπο στα σεμινάρια, θεραπείες ή/και σε άλλα θεραπευτικά παιχνίδια και προγράμματα με μέσο τα τουβλάκια.
Ακολουθήστε τη σελίδα We Play.Bricks Hellas