Η Ομάδα Μας

Χριστίνα Σύψα | Επιστημ. Διευθύντρια Psychomotor Athens

linkdein

Καθηγήτρια Προσαρμοσμένης Κινητικής Δραστηριότητας με σπουδές στην Ελλάδα και στο Βέλγιο. Έχει ολοκληρώσει το Εuropean Master in Adapted Physical Activity (2006) και το Master Program in Psychomotor therapy (2007) στο Katholieke Universiteit Leuven, στο Βέλγιο.

Με γνώμονα πάντα την ολιστική προσέγγιση της Ψυχοκινητικής Θεραπείας, ακολούθησε στη συνέχεια επιπρόσθετες εκπαιδεύσεις, επιμορφώσεις και σεμινάρια σε τεχνικές που αφορούν στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού.
Έχει ολοκληρώσει κύκλους σπουδών στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, στο Ψυχόδραμα, στη Μουσικοκινητική Αγωγή, στην Ψυχοκινητική Αγωγή, στη Γιόγκα  για ενηλίκους και για παιδιά και στην Επικοινωνία Δίχως Βία – Σχολική Διαμεσολάβηση. Έχει παρακολουθήσει την επίσημη εκπαίδευση στη Lego®- Based Therapy  στο Cambridge, στη Sherborne Developmental Movement (Level 1 και 2) στην Αγγλία, στον Γνωσιακό Προσανατολισμό στην Καθημερινή Εκτέλεση Έργου (CO-OP), στο Occupational Performance Coaching (OPC) καθώς επίσης έχει παρακολουθήσει σεμινάρια στη Functional Behavioral Analysis, στο P.E.C.S, στο Therapeutic Listening, στη Δυσφαγία και προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης σχετικά με διάφορα θέματα της Ψυχανάλυσης στο Κολλέγιο Αθηνών και στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος – Deree College.

Έχει εργαστεί ως Ψυχοκινητική θεραπεύτρια σε δομές πρώιμης παρέμβασης για παιδιά με ΔΑΦ, σε ατομικά και ομαδικά προγράμματα με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, με ενηλίκους με ψυχιατρικά προβλήματα και ως συντονίστρια κι επόπτρια διαφόρων ομάδων κάτω από την ομπρέλα της Ψυχοκινητικής προσέγγισης.
Είναι συν- ιδρύτρια και Επιστημονική Διευθύντρια του κέντρου Ειδικής Αγωγής Psychomotor Athens και του κέντρου δημιουργικής απασχόλησης Playgym στα Βριλήσσια από το 2010. Στο διάστημα αυτό έχει δημιουργήσει κι επιμεληθεί αρκετά πρωτοποριακά προγράμματα για παιδιά με ή χωρίς αναπτυξιακές δυσκολίες από 1 έτους έως 18 ετών.

Έχει δημοσιεύσει δύο άρθρα σχετικά με τη σωματική αυτοεκτίμηση των παιδιών (2008), που έχουν δημοσιευτεί στην European Psychomotricity Journal. Τα τελευταία χρόνια δίνει διαλέξεις σχετικές με την Ψυχοκινητική αξιολόγηση και θεραπεία σε συνεργασία με ιδιωτικούς φορείς και πανεπιστήμια (προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα) καθώς επίσης έχει κάνει ανακοινώσεις σε συνέδρια.
Από το 2018 είναι η επίσημη εκπρόσωπος της Ελλάδας στο European Forum of Psychomotricity.
Από το 2019 είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια στη Lego®- based therapy.

Μαρίνα Βεκρή | Ψυχολόγος

Είναι ψυχολόγος, απόφοιτος του προγράμματος Ψυχολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στην κλινική ψυχολογία στο Leiden University, στην Ολλανδία και έχει φοιτήσει για ένα χρόνο στο Jena Universitat στη Γερμανία. Τα τελευταία χρόνια εκπαιδεύεται στην συστημική υπαρξιακή ψυχοθεραπεία στο Ινστιτούτο Αντίστιξη. Παράλληλα, έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων όπως το WISC-III, το Αθηνά Τεστ, το TAT- CAT κ.α. και έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων. Έχει εργαστεί στο Αιγινήτειο νοσοκομείο, σε κέντρα ημέρας για παιδιά με ειδικές ανάγκες καθώς και σαν συνοδός σε σχολικό περιβάλλον μαθητών με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται σε κέντρα ειδικής αγωγής σαν ψυχολόγος και ψυχοπαιδαγωγός παιδιών και εφήβων αναλαμβάνοντας και το κομμάτι της συμβουλευτικής γονέων.

Εύη Γιάννου | Λογοθεραπεύτρια

Έίναι κάτοχος πτυχίου BSc Λογοθεραπείας από το Queen Margaret University, του Εδιμβούργου.

Επίσης κατέχει ένα δεύτερο πτυχίο BSc Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Πατρών. Έχει πραγματοποιήσει την πρακτική της άσκηση με παιδιατρικό και ενήλικο πληθυσμό στα κέντρα αποκατάστασης Φιλοκτήτης, ΕΛΕΠΑΠ, Θησέας καθώς και στο Δημοτικό Κοινωνικό Ιατρείο Βριλησσίων. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν κυρίως στην επεξεργασία του λόγου και ομιλίας, στη γλωσσική κατάκτηση καθώς και στις διαταραχές ομιλίας, λόγου και επικοινωνίας σε παιδιατρικό πληθυσμό. Έχει έντονο και συνεχές ενδιαφέρον για συνεχή επιμόρφωση σε νέες μεθόδους και θεραπευτικές τεχνικές ενώ πρωταρχικός της σκοπός είναι ο σεβασμός και η αναγνώριση των αναγκών του κάθε θεραπευόμενου. Έχει εκπαιδευτεί στο επαυξητικό και εναλλακτικό πρόγραμμα επικοινωνίας PECS καθώς και στο A Three-Part Treatment Plan for Oral Placement Therapy, καινοτόμο πρόγραμμα για την εκπαίδευση των μυών για την αποτελεσματική παραγωγή ομιλίας.

Μαρία Δερμεντζή | Κοινωνική Λειτουργός – Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας

Έχει σπουδάσει Κοινωνική Εργασία στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (πρώην ΑΤΕΙ Κρήτης) και έχει λάβει το Μεταπτυχιακό της Πτυχίο από το Πανεπιστήμιο του Stirling στη Σκωτία.

Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (ABA), στη Λειτουργική Ανάλυση Συμπεριφοράς (FBA), στο Σύστημα Εναλλακτικής και Επαυξητικής Επικοινωνίας (PECS), στη μέθοδο Δομημένης Παρέμβασης TEACCH και στο DIR Floortime. Έχει εκπαιδευτεί επίσης, στη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση ατόμων με ΔΑΦ. Έχει παρακολουθήσει πλήθος Σεμιναρίων πάνω στην ειδική αγωγή και την εκπαίδευση των ατόμων με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Έχει ολοκληρώσει 4ετή εκπαίδευση στην Συστημική Ψυχοθεραπεία στο ΑΚΜΑ.

Η επαγγελματική της πορεία ξεκίνησε σε Δομές Αποκατάστασης της Ψυχικής Υγείας και συνεχίστηκε στην Ειδική Αγωγή ως θεραπεύτρια σε προγράμματα Εντατικής Πρώιμης Συμπεριφορικής Παρέμβασης. Έχει εκπαιδεύσει πλήθος γονέων και παιδιων σχολικής και εφηβικής ηλικίας στην κοινότητα και κατ’ οίκον. Ταυτόχρονα, παρέχει Ψυχοεκπαίδευση και Συμβουλευτική σε οικογένειες. Έχει εργαστεί επί σειρά ετών ως Συνοδός Παράλληλης Στήριξης ατόμων με ΔΑΦ σε δημόσια και ιδιωτικά εκπαιδευτικά πλαίσια. Έχει εκπαιδεύσει μέλη του διδάσκοντος προσωπικού σχολείων, έχει οργανώσει και διαμορφώσει σχολικές τάξεις. Έχει επίσης εργαστεί ως Υπεύθυνη περιστατικών και Επόπτρια θεραπευτών σε προγράμματα για παιδιά και εφήβους με ΔΑΦ.

Έχει δημοσιεύσεις και αναρτήσεις σε Συνέδρια αναφορικά με την αποκατάσταση ληπτών Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας και έχει εκπροσωπήσει την Ελλάδα σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα ενδυνάμωσης και συνηγορίας των ληπτών Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας.

Σήμερα συνεργάζεται με Κέντρα Ειδικής Αγωγής, αναλαμβάνοντας τη Συμβουλευτική Γονέων και την παροχή Εποπτειών σε συνοδούς Παράλληλης Στήριξης. Ταυτόχρονα, διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στο οποίο παρέχει Συμβουλευτική και Ψυχοθεραπεία.

Σταυρούλα Δρογκάρη | Εργοθεραπεύτρια

linkdein

Έχει σπουδάσει Εργοθεραπεία στο ΑΤΕΙ Αθηνών και έχει ολοκληρώσει μεταπτυχιακές σπουδές στην Εργοθεραπεία στo Jönköping University στη Σουηδία.

Έχει εκπαιδευτεί στη μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης Ayres – ASI (Επίπεδο Ι, ΙΙ & ΙΙΙ) καθώς και στην «Αισθητηριακή ολοκλήρωση και αισθητικοκινητική ανάπτυξη πρόωρων και τελειόμηνων βρεφών (0-18 μηνών)», στην Προσέγγιση CO-OP (Cognitive Orientation to daily Occupational Performance), στην παρέμβαση DIR/Floortime (Επίπεδο Ι), στην ΚρανιοΙερή Θεραπεία (Επίπεδο Ι) και στις δέσμες αξιολόγησης BOT-2 και PDMS-2. Είναι πιστοποιημένη practitioner στη Lego® – Based Therapy και έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση της Πρότυπης Δοκιμασίας Ανίχνευσης Διαταραχών Επικοινωνίας Αυτιστικού Φάσματος «Παῖς». Συμμετείχε στο 1ο Διεθνές Συνέδριο Αποκατάστασης ως ομιλήτρια σε στρογγυλή τράπεζα αλλά και με αναρτημένη παρουσίαση (poster). Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων σε Ελλάδα και Αμερική με κεντρικό θεματικό άξονα την Επιστήμη της Εργοθεραπείας και την ψυχοπαθολογία παιδιών, εφήβων και ενηλίκων. Εργάζεται με βρέφη, νήπια και παιδιά με αναπτυξιακές και άλλες διαταραχές. Εργάζεται και ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε παιδικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία. Είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών και του οργανισμού Sensory Integration Greece.

Άννα Καφρίτσα | Λογοπεδικός – Επόπτρια Τμήματος Λογοθεραπείας

Είναι λογοπεδικός, ολοκλήρωσε τo τετραετές πρόγραμμα σπουδών στη Λογοθεραπεία το 2003 και είναι κάτοχος BSc (Hons) Logopeadics, AMC σε συνεργασία με το Queen Margaret University, Edinburgh. Διαθέτει την πιστοποίηση του Βρετανικού οργανισμού NARIC (National Recognition Information Centre).

Έκτοτε με στόχο την δια βίου εκπαίδευση παρακολουθεί επιμορφωτικά συνέδρια και σεμινάρια. Έχει ακολουθήσει μετεκπαιδεύσεις σε θεραπευτικές  μεθόδους και συστήματα επικοινωνίας, καθώς και στην χορήγηση σταθμισμένων ελληνικών δοκιμασιών. Έχει εκπαιδευτεί στο επικοινωνιακό γλωσσικό πρόγραμμα ΜΑΚΑΤΟΝ, στο Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων ( PECS ), στο πρόγραμμα Δομημένης Εκπαίδευσης TEACCH και στην χορήγηση του ΜέταΦων Τεστ που αφορά Αναπτυξιακά Δεδομένα και Πρόγραμμα Ενίσχυσης Φωνολογικής Επίγνωσης.

Τα τελευταία 19 χρόνια εργάζεται στο τομέα της Λογοθεραπείας σε ιδιωτικές θεραπευτικές δομές που απευθύνονται σε παιδιά, ως Λογοπεδικός, κλινική επόπτρια, μέλος διεπιστημονικής ομάδας  και υπεύθυνη τμημάτων  Λογοθεραπείας

Δίνοντας έμφαση στην πρόληψη, την έγκαιρη διάγνωση και την αντιμετώπιση πιθανών δυσκολιών στον λόγο και στην ομιλία παιδιών, τα τελευταία 4 χρόνια  συνεργάζεται με κέντρα προσχολικής αγωγής

Έχει πραγματοποιήσει διαλέξεις με στόχο την ευαισθητοποίηση γονέων σε θέματα που αφορούν την ανάπτυξη της επικοινωνίας, του λόγου και την ομιλία παιδιών προσχολικής ηλικίας.

Κλεοπάτρα Κοκκίνου | Λογοθεραπεύτρια

Απόφοιτη του Τμήματος Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Πατρών, με εξειδίκευση στον παιδιατρικό πληθυσμό.

Έχει ολοκληρώσει βασική εκπαίδευση στην ελληνική νοηματική γλώσσα από το Εθνικό Ίδρυμα Κωφών και διαθέτει πολυετή εμπειρία στην παροχή θεραπειών σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, καθυστερήσεις λόγου και ομιλίας, καθώς και φωνολογικές και αρθρωτικές διαταραχές. Ολοκλήρωσε τη διπλωματική της εργασία με θέμα «Ο γραπτός λόγος κωφών και βαρήκοων στην ελληνική κοινωνία», η οποία εστίασε στην ανάλυση και βελτίωση των δεξιοτήτων γραπτού λόγου σε άτομα με ακουστικές διαταραχές. Κατά τη διάρκεια της πρακτικής άσκησης και των σπουδών της απέκτησε πολύτιμη εμπειρία στην παροχή θεραπειών και υποστήριξης σε παιδιά με διαταραχές του αυτιστικού φάσματος ενώ παράλληλα συνεργάστηκε με το Νοσοκομείο του Ρίου, με Ειδικό Σχολείο, καθώς και με μονάδα φροντίδας ηλικιωμένων, αποκτώντας σημαντική εμπειρία στην εφαρμογή λογοθεραπευτικών παρεμβάσεων σε ποικίλα πλαίσια και ηλικιακές ομάδες.
Η επαγγελματική της πορεία χαρακτηρίζεται από συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη, με τακτική παρακολούθηση προγραμμάτων συνεχιζόμενης εκπαίδευσης. Είναι εξοικειωμένη με σύγχρονα εργαλεία και συστήματα παρέμβασης, και με γνώμονα την παροχή ποιοτικών θεραπειών, συνεχίζει να εξελίσσεται επαγγελματικά, διασφαλίζοντας την αποτελεσματική υποστήριξη των παιδιών με γλωσσικές και ομιλητικές προκλήσεις.

Δήμητρα Κομνηνού | Ψυχολόγος

Είναι ψυχολόγος, απόφοιτος του προγράμματος Ψυχολογίας του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος (Deree).

Έχει ολοκληρώσει το πρόγραμμα εκπαίδευσης στην “Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση: Διαγνωστική, Συμβουλευτική και Θεραπευτική” στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επίσης, έχει παρακολουθήσει το πρόγραμμα “Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία: Θεωρία και Κλινική Πράξη”, στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Στην παρούσα φάση, παρακολουθεί το μεταπτυχιακό πρόγραμμα με τίτλο: “Ψυχολογία Παιδιών και Εφήβων” (Master of Science in Child Development) στο University of Central Lancashire.

Επιπλέον, έχει εργαστεί σε εθελοντική βάση σε οργανισμούς και φορείς παιδιών με ασθένειες απειλητικές για την ζωή και παιδιών με ειδικές ανάγκες. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως ψυχολόγος σε κέντρα ειδικών θεραπειών αναλαμβάνοντας το ψυχοπαιδαγωγικό πρόγραμμα παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας.

Αμαλία Κρητικού | Ειδική Παιδαγωγός

Είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Έχει ολοκληρώσει μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση του Πανεπιστημίου Λευκωσίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών. Επιπλέον, έχει λάβει μετεκπαίδευση στην ανίχνευση, διάγνωση και αντιμετώπιση νηπίων, παιδιών και εφήβων με ΔΕΠΥ από την Ελληνική Εταιρία Μελέτης ΔΕΠΥ- ADHD HELLAS (ακαδημαϊκού έτους 2018-2019). Παράλληλα, πραγματοποιεί μετεκπαίδευση στη Σχολική Ψυχολογία.

Τα τελευταία χρόνια έχει συμμετάσχει ενεργά σε ερευνητικά προγράμματα του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου, του τμήματος ΦΠΨ, Φιλοσοφικής σχολής/ΕΚΠΑ με αντικείμενο τις μαθησιακές δυσκολίες. Ταυτόχρονα έχει συμμετάσχει στη συγγραφή πρωτότυπου διδακτικού υλικού Θεματικής Ενότητας του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Η Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας» (ΕΑΠ). Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων, ενώ συμμετείχε στο 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης ως εισηγήτρια. Ασχολείται με την αξιολόγηση και την αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά με δυσλεξία, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, ΔΕΠ/Υ κι άλλες αναπτυξιακές, συμπεριφορικές και συναισθηματικές δυσκολίες.

Ναυσικά Κωνσταντινίδου | Ψυχολόγος / Ψυχοθεραπεύτρια

linkdein

Είναι εξειδικευμένη και έμπειρη Ψυχολόγος και Ψυχοθεραπεύτρια

κάτοχος προπτυχιακού τίτλου (Bachelor of Sciences) στην Ψυχολογία από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και μεταπτυχιακές σπουδές (Master of Sciences) στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία/ Μαθησιακές Δυσκολίες από το University of Southampton στο Ηνωμένο Βασίλειο. Κατέχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος Ψυχολόγου και είναι τακτικό μέλος της Βρετανικής Ψυχολογικής Εταιρείας (GMBPsS). Επιπλέον, έχει ολοκληρώσει επιτυχώς δύο χρόνια εκπαίδευσης στην Ομαδική Ψυχοθεραπεία και Θεωρία Συστημάτων και Ψυχοδυναμικής και στην Γνωστική – Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία στο Ιατρικό Ψυχοθεραπευτικό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Έχει παρακολουθήσει πολυάριθμα συνέδρια, σεμινάρια και ημερίδες στην Ελλάδα και στο Λονδίνο στο γνωστικό αντικείμενο της κλινικής, συμβουλευτικής, αναπτυξιακής και εκπαιδευτικής ψυχολογίας καθώς και έχει συμμετάσχει σε αναγνωρισμένα προγράμματα και κύκλους μαθημάτων στον τομέα της οικογενειακής συμβουλευτικής και προστασίας παιδιών και εφήβων στα πλαίσια της συνεχούς εκπαίδευσης και επαγγελματικής εξέλιξης.

Έχει 15+ χρόνια εμπειρίας στην παροχή εξειδικευμένης αξιολόγησης και ψυχολογικής υποστήριξης και θεραπείας σε ενήλικες, ζευγάρια, οικογένειες και παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας καθώς επίσης και στη συμβουλευτική γονέων, συντονισμό ομάδων, εφαρμογή βιωματικών προγραμμάτων και δημιουργία εκπαιδευτικών και ενημερωτικών δράσεων σε συνεργασία με άλλες ειδικότητες ψυχικής υγείας. Έχει πολυετή συνεργασία με κέντρα θεραπειών, κέντρα παιδιού και οικογένειας, σχολεία, δομές πρόληψης και συμβουλευτικής στην Ελλάδα και στο Λονδίνο όπου εργαζόταν τα τελευταία χρόνια.
Η εργασιακή της εμπειρία στην Ελλάδα και στο Λονδίνο της έδωσε την δυνατότητα να εργαστεί με ένα μεγάλο και ποικίλο φάσμα περιστατικών με διαφορετικά επίπεδα αναγκών και στόχων. Η εμπειρία, η τεχνογνωσία και οι δεξιότητές της ήταν πάντα καίριες σε όλες τις θέσεις που έχει εργαστεί, έχοντας ιστορικό επιτυχών παρεμβάσεων με θετικά αποτελέσματα, και σημαντικές βελτιώσεις στην συναισθηματική σταθερότητα, ευεξία, καθημερινές και λειτουργικές ανάγκες και την ψυχική υγεία όλων των θεραπευόμενων.

Παναγιώτα Μακρή | Επιστ. Υπεύθυνη – Ψυχολόγος

linkdein

Έχει σπουδάσει Ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Έχει λάβει μεταπτυχιακές σπουδές στην Παιδοψυχολογία (Master of Science in Child Development) στο University of Central Lancashire.

Επιπλέον έχει εκπαιδευτεί στη Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία (Cognitive Behavioral Therapy-CBT) με έμφαση στην παιδική κι εφηβική ηλικία, στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (Applied Behavioral Analysis- ABA), ενώ παράλληλα έχει ολοκληρώσει κύκλους εκπαίδευσης στη Συμβουλευτική Ψυχολογία Προσωποκεντρικής προσέγγισης. Επίσης, ολοκλήρωσε Diploma Course στην Θεραπεία Οικογένειας και Ζεύγους- Family and  Couples Therapy. Τέλος, έχει ολοκληρώσει εκπαίδευση στη διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών.

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια  στην παιγνιοθεραπεία, το παιδικό ιχνογράφημα, στη χορήγηση εργαλείων αξιολόγησης (Τεστ νοημοσύνης WISC-III και άλλα ψυχομετρικά εργαλεία) , ενώ ολοκλήρωσε την εκπαίδευση της στο Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα (CBD). Παράλληλα έχει εκπαιδευτεί στις μεθόδους παρέμβασης της Δομημένης Εκπαίδευσης –TEACCH, S.S.I.P (Social Skills Intervention Program), του Video Modeling και των κοινωνικών ιστοριών (Social Stories).

Έχει εργαστεί στην πρώιμη παρέμβαση παιδιών με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή, ενώ έχει παρακολουθήσει την επίσημη εκπαίδευση στη Lego®- Based Therapy στο Cambridge. Η κλινική της εμπειρία περιλαμβάνει την ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων, τη συμβουλευτική γονέων αλλά και την εκπαίδευση γονέων. Παράλληλα, συντονίζει ομάδες ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων και συναισθηματικής ανάπτυξης αλλά και τα Lego®-Clubs στο Psychomotor Athens.

Τα τελευταία χρόνια εργάζεται σε Κέντρα Ειδικής Αγωγής και σε σχολεία, δημόσια και ιδιωτικά, ως συνοδός παράλληλης στήριξης αλλά και σε ομάδες παιδιών και γονέων.

Ελευθερία Μήτση | Ειδική Παιδαγωγός

Αποφοίτησε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Κατέχει μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Εφαρμοσμένη Ψυχολογία στην Εκπαίδευση (Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών) και εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας).

Κατερίνα Μπαδογιάννη | Εργοθεραπεύτρια

Είναι απόφοιτη του τμήματος εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.

Εργάζεται σε ιδιωτικά κέντρα θεραπειών στην Αθήνα αναλαμβάνοντας νευροδιαφορετικα παιδιά και εφήβους. Συγχρόνως, ασχολείται με τον γηριατρικο πληθυσμό στα πλαίσια εργασίας της σε γηροκομείο. Έχει συνεργαστεί με κέντρο αποθεραπείας και αποκατάστασης  παρέχοντας υπηρεσίες εργοθεραπείας σε ενήλικες με κινητικές και νευρολογικές βλάβες. Στα πλαίσια της κλινικής άσκησης είχε εργαστεί σε δημόσιο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο, στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγείας “Κώστας Στεφανή” και στο «Καρέλλειο» Πρότυπο Κέντρο Alzheimer.
Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων όπως Sherborne Developmental Movement , The CO-OP Approach, θέατρο και εργοθεραπεία, θέματα ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων.
Έχει συνδιοργανώσει ένα βιωματικό εργαστήριο με θέμα “Δίνοντας φωνή στην εμπειρία της διάγνωσης του παιδιού μου”, απευθυνόμενο σε γονείς ατόμων που φέρουν οποιαδήποτε μορφή διάγνωσης. Τέλος έχει συμμετάσχει στο 9ο Διεθνές Συνέδριο Ι.Α.Κ.Ε. “Πολίτης, εκπαίδευση και πολιτική συμμετοχή” προσεγγίζοντας τον ρόλο του ενεργού πολίτη ως έργο.

Άννα Μπουρλή | Λογοθεραπεύτρια

Είναι αριστούχος απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Πατρών.

Ολοκλήρωσε την φοίτησή της με την διεξαγωγή μιας ερευνητικής μελέτης με θέμα «Διαδικτυακή εφαρμογή ως κλινικό βοήθημα για την αποκατάσταση διαταραχών φωνής σε ενήλικες: πιλοτικά αποτελέσματα». Η συγκεκριμένη έρευνα συνεχίζεται μέχρι και σήμερα με αποτέλεσμα να έχει υπάρξει εισήγηση στο 3ο Επιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας. Ακολούθησε η 6μηνη πρακτική άσκηση στο κέντρο Έρευνας και Θεραπείας Τραυλισμού.
Έχει εκπαιδευτεί στην μέθοδο «SOS Approach to Feeding» για την επιλεκτική σίτιση και έχει παρακολουθήσει αρκετές μετεκπαιδεύσεις σε θεραπευτικές μεθόδους, όπως είναι: το θεραπευτικό πρόγραμμα για τον τραυλισμό «Palin PCI», τη μέθοδο παρέμβασης «SIMATA» για τη Δυσπραξία, την προσέγγιση «The Greenspan FloorTime Approach», Παιδική δυσφαγία που αφορά προβλήματα σίτισης στην παιδική ηλικία και την αντιμετώπισή τους, για την ενδυνάμωση και κινητικότητα του στοματοπροσωπικού μηχανισμού.
Έχει εργαστεί σε πλαίσιο ειδικού σχολείου ως παράλληλη στήριξη παρέχοντας εξατομικευμένο θεραπευτικό πρόγραμμα σε παιδί σχολική ηλικίας με διαταραχή του αυτιστικού φάσματος.
Εργάζεται εθελοντικά από το 2022 έως σήμερα στο Αττικό Νοσοκομείο στην μονάδα αυξημένης φροντίδας σε κορίτσι με δυσκολίες σίτισης και αισθητηριακά ελλείμματα ενώ παράλληλα συνεργάζεται με κέντρα ειδικών θεραπειών αναλαμβάνοντας περιπτώσεις παιδιών με διαταραχές λόγου και ομιλίας, αναπτυξιακές διαταραχές, νευρολογικές περιπτώσεις και σύνδρομα.

Μάριος Νικολόπουλος | Εργοθεραπευτής

Είναι απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας του Queen Margaret University, Edinburg.

Έχει ολοκληρώσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών “Interventions in Childhood” στο Jönköping University της Σουηδίας.
Έχει συμμετάσχει σε διάφορα ερευνητικά projects του Jönköping University, προχωρώντας στην συγγραφή επιστημονικής μελέτης σχετικά με την συμμετοχή της οικογένειας στην θεραπευτική διαδικασία και τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται από τους θεραπευτές.

Επίσης, έχει συμμετάσχει ως ομιλιτής στο 21ο Ευρωπαικό Συνέδριο Εργοθεραπείας της ΕΝΟΤΗΕ (European Network of Occupational Therapy in Higher Education).

Έχει εκπαιδευτεί στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση Αyres- ASI (επίπεδο Ι) καθώς και στην μέθοδο Cognitive Behaviour Drama (CBD) για παρεμβάσεις και ομαδικά προγράμματα σε παιδιά και εφήβους. Έχει εκπαιδευτεί και χρησιμοποιήσει κλινικά την μέθοδο Applied Behaviour Analysis (ABA) (Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς) σε παιδία και εφήβους με ΔΑΦ (Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος) .
Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και συμμετάσχει εθελοντικά σε προγράμματα Θεραπευτικής Ιππασίας. Έχει γνώση των πρωτοκόλλων Wilbarger και ΤEACCH.

Έχει εργαστεί σε ιδιωτικά πλαίσια αποκατάστασης με υπηρεσίες ειδικής αγωγής, καθώς και σε ειδικά σχολικά πλαίσια, υποστηρίζοντας την ένταξη μαθητών σχολικής ηλικίας στο σχολικό περιβάλλον.

Kατερίνα Ντόγαρη | Λογοθεραπεύτρια

linkdein

Είναι αριστούχος απόφοιτος του Τμήματος Λογοθεραπείας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΑΤΕΙ) Ιωαννίνων.

Έχει ολοκληρώσει το Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Επιστήμες Αποκατάστασης» με κατεύθυνση στη Λογοθεραπεία του Πανεπιστημίου Πατρών, καθώς και το Διιδρυματικό Μεταπτυχιακό «Επιστήμες της Αγωγής – Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση ατόμων με προβλήματα προφορικού και γραπτού λόγου» του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Είναι μέλος του ΣΕΛΛΕ και ασχολείται ενεργά με τις δράσεις της Ομάδας Ειδικού Ενδιαφέροντος της Δυσφαγίας από το 2019.

Έχει εργαστεί εθελοντικά στο νευρολογικό τμήμα του νοσοκομείου Tulln στην Αυστρία, καθώς συνεργάστηκε για τη διεξαγωγή μιας ερευνητικής μελέτης με θέμα «Οι επιδράσεις του Cough Reflex Training σε υγιείς και ασθενείς με νευρογενή Δυσφαγία μετά από Aγγειακό Εγκεφαλικό Επεισόδιο». Η συγκεκριμένη έρευνα συνεχίζεται μέχρι και σήμερα με αποτέλεσμα να έχει υπάρξει εισηγήτρια σε αρκετά επιστημονικά συνέδρια όπως το 2ο και 3ο Επιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας και το 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο του Ελληνικού Οργανισμού Εγκαφαλικών.

Έχει εκπαιδευτεί στο Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων (PECS) και στη LEGO®-Based Therapy. Ακόμα, έχει παρακολουθήσει αρκετές μετεκπαιδεύσεις σε θεραπευτικές μεθόδους όπως είναι το «MDTP – McNeill Dysphagia Therapy Program» για τη δυσφαγία, το θεραπευτικό πρόγραμμα για τον τραυλισμό «Palin PCI», τη μέθοδο παρέμβασης «SIMATA» για τη Δυσπραξία.

Έχει συνεργαστεί με πλαίσια προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας με σκοπό την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση πιθανών δυσκολιών στο λόγο και την ομιλία.

Τέλος, έχει εργαστεί σε κέντρα ειδικών θεραπειών αναλαμβάνοντας περιπτώσεις παιδιών με διαταραχές λόγου και ομιλίας, αναπτυξιακές διαταραχές, νευρολογικές περιπτώσεις και σύνδρομα.

Δώρα Παναγοπούλου | Εργοθεραπεύτρια

linkdein

Είναι Eργοθεραπεύτρια, αριστούχος απόφοιτος του Τμήματος Εργοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του ΤΕΙ Αθήνας.

Έχει εκπαιδευτεί στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση (Sensory Integration- S.I.) έχοντας πιστοποίηση στα modules 1, 2 και 3, και στη μέθοδο CO-OP (Cognitive Orientation to daily Occupational Performance). Επιπλέον έχει πιστοποιηθεί για τη χρήση της δέσμης αξιολόγησης BOT-2 (Bruininks-Oseretsky Test of Motor Proficiency).

Έχει παρακολουθήσει πλήθος εκπαιδευτικών σεμιναρίων και συνεδρίων σχετικά με τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), τη ΔΕΠ-Υ, την ψυχοπαθολογία παιδιών και εφήβων, τη Θεραπεία μέσω της Τέχνης (art/ play/ drama/ music/ dance therapy) και την Ψυχοκινητική Αγωγή. Έχει γνώση των πρωτοκόλλων MORE και Wilbarger και των μεθόδων Astronaut Τraining, ΑΒΑ και ΤEACCH, και είναι εξοικειωμένη με ποικιλία αξιολογητικών εργαλείων και θεραπευτικών μεθόδων. Επιπροσθέτως έχει συμμετάσχει ως ομιλήτρια στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εργοθεραπείας.

Ασχολείται με την παιδιατρική εργοθεραπεία, κυρίως με παιδιά με νευρο- αναπτυξιακές διαταραχές και μαθησιακές δυσκολίες. Έχει εργαστεί σε ιδιωτικά πλαίσια αποκατάστασης με υπηρεσίες ειδικής αγωγής, σε κατ’ οίκον θεραπείες με παιδιά καθώς επίσης έχει εμπειρία στην εκπαίδευση γονέων. Παράλληλα έχει συνεργαστεί με σχολικά πλαίσια, υποστηρίζοντας την ένταξη μαθητών προσχολικής ηλικίας στο σχολικό περιβάλλον. Επίσης έχει πραγματοποιήσει πρακτική άσκηση στην Ισπανία με υποτροφία μέσω του προγράμματος Erasmus. Έχει άριστη γνώση της αγγλικής και πολύ καλή γνώση της γαλλικής και της ισπανικής γλώσσας. Συνεργάζεται με το Psychomotor Athens από το 2016.

Ανθούσα Παπαευθυμίου | Ψυχολόγος

Είναι απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, στο Ρέθυμνο.

Έχει ολοκληρώσει το πρόγραμμα εκπαίδευσης στην γνωσιακή-συμπεριφορική ψυχοθεραπεία ενηλίκων (CBT), στο Κέντρο Εφαρμοσμένης Ψυχοθεραπείας και Συμβουλευτικής. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια-συντονίστρια των Ομάδων Σχολών Γονέων (Πανελλήνιος Σύνδεσμος Σχολών Γονέων). Είναι επιστημονική συνεργάτιδα του ηλεκτρονικού περιοδικού “psychologynow”.

Έχει εκπαιδευτεί στην χορήγηση του ψυχομετρικού εργαλείου WISC-V, και έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων. Έχει παρακολουθήσει σεμινάριο που αφορά την συμβουλευτική γονέων, στο Κέντρο Εφαρμοσμένης Ψυχοθεραπείας και Συμβουλευτικής. Έχει εργαστεί σε εθελοντική βάση σε κέντρα δημιουργικής απασχόλησης παιδιών με ειδικές ανάγκες. Επίσης, έχει εργαστεί ως συνοδός παράλληλης στήριξης.

Στην παρούσα φάση, παρακολουθεί το μεταπτυχιακό πρόγραμμα με τίτλο: “ Σχολική Συμβουλευτική και Καθοδήγηση” στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως ψυχολόγος σε κέντρα ειδικών θεραπειών αναλαμβάνοντας το ψυχοπαιδαγωγικό πρόγραμμα παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας, την συμβουλευτική υποστήριξη των εφήβων, καθώς και τον συντονισμό ομαδικών προγραμμάτων κοινωνικών δεξιοτήτων και συναισθηματικής αγωγής.

Χάρης Πυργελάκος | Φιλόλογος – Ειδικός παιδαγωγός

Είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει ολοκληρώσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή – Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης» του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και του ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος.

Έχει παρακολουθήσει μετεκπαιδευτικά σεμινάρια στην Ειδική Αγωγή και τις Μαθησιακές Δυσκολίες, στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, την Εκπαίδευση Ενηλίκων και τη Σχολική Ψυχολογία.
Κατέχει πιστοποιήσεις στην εκπαιδευτική αξιολόγηση των μαθητών μέσω του «Αθηνά Τεστ», «Λάμδα Τεστ», «ΕΔΑΛΦΑ» και άλλων ψυχομετρικών εργαλείων.
Τα τελευταία χρόνια εργάζεται σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών σε συνεδρίες μαθησιακής αποκατάστασης μαθητών και σε δημοσία σχολεία ως συνοδός Παράλληλης Στήριξης.

Πελαγία Σιμοπούλου | Εργοθεραπεύτρια

Είναι αριστούχος απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.

.

Δραστηριοποιείται επαγγελματικά ως Εργοθεραπεύτρια στην παιδιατρική αποκατάσταση νηπίων και παιδιών με αναπτυξιακές , νευρολογικές και ψυχοκοινωνικές διαταραχές. Παράλληλα, εργάζεται ως εθελόντρια Εργοθεραπεύτρια στο Πολυδύναμο Κέντρο Προσφύγων και ως προσωπικός βοηθός ωφελουμένου με εγκεφαλική παράλυση. Παλαιότερα έχει ασχοληθεί με την δημιουργική απασχόληση, σε πλαίσιο ανακουφιστικής φροντίδας, σε παιδιά με καρκίνο στο Νοσοκομείο “Ελπίδα”. Έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικά προγράμματα αγωγής τουαλέτας νηπίων, καθώς και σεμινάρια οπτομετρίας. Διαθέτει επίσης την επάρκεια της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας από την Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδος. Τέλος, κάνει το μεταπτυχιακό της στις Επιστήμες της Αγωγής μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.

Αγάπη Τζουγκαράκη | Εργοθεραπεύτρια

linkedin

Είναι αριστούχος απόφοιτος του Τμήματος Εργοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του ΑΤΕΙ Αθήνας, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο τμήμα Εργοθεραπείας του Jönköping University της Σουηδίας.

Έχει εκπαιδευτεί στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση (Sensory Integration- S.I.) έχοντας πιστοποίηση στα modules 1, 2 και 3, καθώς καιι στην προσέγγιση CO-OP (Cognitive Orientation to daily Occupational Performance). Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί στο πρόγραμμα SOS Approach to Feeding που εστιάζει στην διευκόλυνση της συμμετοχής παιδιών με αναπτυξιακές αναπηρίες στο έργο της σίτισης. Τέλος, έχει εκπαιδευτεί στην Αναπτυξιακή Κίνηση Sherbone και στην Εντατική Αλληλεπίδραση.

Τον Νοέμβριο του 2021 πραγματοποίησε προφορική ανακοίνωση στο Διαδικτυακό Συνέδριο του οργανισμού Occupational Science Europe με θέμα το Αυτιστικό Παιχνίδι. Τον Οκτώβριο του 2022 συμμετείχε ως συν-συντονίστρια workshop στο 22ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Εργοθεραπείας της ΕΝΟΤΗΕ στην Τιφλίδα με θέμα την Νευροδιαφορετικότητα και την Εργοθεραπευτική Πρακτική. Είναι ενεργό μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Εργοθεραπευτών.

Αντέλα Χοτζαλάρι | Εργοθεραπεύτρια

Είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής

Έχει εκπαιδευτεί στην προσέγγιση της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (Επίπεδο Ι,ΙΙ &ΙΙΙ), στην προσέγγιση CO-OP (Cognitive Orientation to daily Occupational Performance), στην ”Δυσγραφία- αξιολόγηση και παρέμβαση ”, στο SOS Approach to Feeding – Όταν τα παιδιά δεν τρώνε Επιλεκτικότητα έναντι της προβληματικής σίτισης – Αξιολόγηση και θεραπεία.

Εξακολουθεί να επιμορφώνεται στον τομέα της Εργοθεραπείας παρακολουθώντας σεμινάρια και εκπαιδευτικά προγράμματα.

Ελιζιάννα Χριστοδούλου | Εργοθεραπεύτρια – Επόπτρια εξωτερικών προγραμμάτων

Είναι Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια, SIT με εξειδίκευση στην Αισθητηριακή ολοκλήρωση, στο PECS, στο TEACCH και στο Πρωτόκολλο WILLBARGER.

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια για την «Παιδιατρική Λειτουργική Οπτομετρία», για τη «Συν-νοσηρότητα και Διαχείριση», τη «Δυσγραφία: Αιτιολογία και αρχές αντιμετώπισης», τις «Μαθησιακές δυσκολίες, ΔΕΠ-Υ και επιληψίες». Έχει ολοκληρώσει τον «Κύκλο εκπαίδευσης Θεραπευτών κατ’οίκον και ένταξης» και έχει  παρακολουθήσει το 7ο Πανευρωπαϊκό συνέδριο Εργοθεραπείας, το Διεθνές επιστημονικό συμπόσιο: «Το Παζλ του Αυτισμού» και τις διημερίδες: «Αυτισμός και Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές- Ολιστική προσέγγιση» και «Το φάσμα του Αυτισμού: Οικογένεια-Παιδί-Επαγγελματίες». Έχει συνεργαστεί με ιδιωτικά θεραπευτικά κέντρα αποκατάστασης αναπτυξιακών και μαθησιακών δυσκολιών, με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Επίσης έχει δουλέψει με μικρές ομάδες εφήβων που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού, σε εξωτερικά προγράμματα στα πλαίσια των Δραστηριοτήτων Καθημερινής Ζωής. Έχει ακόμη εργαστεί ως συνοδός παράλληλης στήριξης ενώ από το 2014 αναλαμβάνει εποπτεία και εκπαίδευση τελειόφοιτων Εργοθεραπευτών. Παράλληλα διδάσκει στα Ι.Ι.Ε.Κ ΣΒΙΕ στο τμήμα «Βοηθών Εργοθεραπευτών».
Είναι μια εκ των συντελεστών του blog Παιδί και Eργοθεραπεία.

Δημήτρης Μπρέζας | Οικονομική Διεύθυνση

linkedin

Σπούδασε Marketing στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος (Deree College) και κάποια στιγμή ανακάλυψε τον «μαγικό» κόσμο της διαφήμισης. 
Ξεκίνησε ως κειμενογράφος και συνέχισε, για περισσότερα από 15 χρόνια, ως Υπεύθυνος Παραγωγής διαφημιστικών ταινιών και μουσικών προγραμμάτων.

Συνεργάστηκε με τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες και εταιρείες παραγωγής για μικρές ή μεγάλες καμπάνιες, κάποιες από αυτές βραβευμένες στα Φεστιβάλ Διαφήμισης.
 Συνεργάζεται ως σύμβουλος διαφήμισης και επικοινωνίας σε εταιρείες και οργανισμούς και είναι Υπεύθυνος Επικοινωνίας του Psychomotor Athens και του Playgym. Παράλληλα έχει εμπλακεί σε όλη την ανάπτυξη των προγραμμάτων του Psychomotor Athens και του Playgym και την επικοινωνία-ενημέρωση των γονέων.

Κάντε εγγραφή

co-op-workshop-in-athens