Η Ομάδα Μας

Χριστίνα Σύψα | Επιστημ. Διευθύντρια Psychomotor Athens

linkdein

Έχει σπουδάσει Φυσική Αγωγή στην Αθήνα (1998- 2003) κι έχει ολοκληρώσει το Ευρωπαϊκό Μεταπτυχιακό στην Προσαρμοσμένη Κινητική Δραστηριότητα (2006) και τη μεταπτυχιακή εξειδίκευση στην Ψυχοκινητική θεραπεία (2007) στο K.U. Leuven, στο Βέλγιο.

Με γνώμονα πάντα την ολιστική προσέγγιση της Ψυχοκινητικής Θεραπείας, ακολούθησε στη συνέχεια επιπρόσθετες εκπαιδεύσεις, επιμορφώσεις και σεμινάρια σε τεχνικές που αφορούν στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού.
Έχει ολοκληρώσει κύκλους σπουδών στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, στο Ψυχόδραμα, στη Μουσικοκινητική Αγωγή, στην Ψυχοκινητική Αγωγή, στη Γιόγκα για ενηλίκους και για παιδιά και στην Επικοινωνία Δίχως Βία – Σχολική Διαμεσολάβηση. Έχει παρακολουθήσει την επίσημη εκπαίδευση στη Lego®- Based Therapy  στο Cambridge, στη Sherborne Developmental Movement (Level 1 και 2) στην Αγγλία, στον Γνωσιακό Προσανατολισμό στην Καθημερινή Εκτέλεση Έργου (CO-OP), καθώς επίσης έχει παρακολουθήσει σεμινάρια στη Functional Behavioral Analysis, στο P.E.C.S, στη Θεραπευτική Ακρόαση και προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης σχετικά με διάφορα θέματα της Ψυχανάλυσης στο Κολλέγιο Αθηνών και στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος – Deree College.

Έχει εργαστεί ως Ψυχοκινητική θεραπεύτρια σε δομές πρώιμης παρέμβασης για παιδιά με ΔΑΦ, σε ατομικά και ομαδικά προγράμματα με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, με ενηλίκους με ψυχιατρικά προβλήματα και ως συντονίστρια κι επόπτρια διαφόρων ομάδων κάτω από την ομπρέλα της Ψυχοκινητικής προσέγγισης.

Είναι συν- ιδρύτρια κι επιστημονική υπεύθυνη του κέντρου Ειδικής Αγωγής Psychomotor Athens και του κέντρου δημιουργικής απασχόλησης Playgym στα Βριλήσσια από το 2010. Στο διάστημα αυτό έχει δημιουργήσει κι επιμεληθεί αρκετά πρωτοποριακά προγράμματα για παιδιά με ή χωρίς αναπτυξιακές δυσκολίες από 1 έτους έως 18 ετών.

Από το 2017 είναι πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Ψυχοκινητικής, μέλος του European Forum of Psychomotricity.

Επίσης από το 2019 είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια στη Lego®- based therapy από τον Βρετανικό Οργανισμό Brick for Autism, συν- εισηγήτρια στο σεμινάριο εκπαίδευσης του εργαλείου κινητικής αξιολόγησης BOT-2 κι επισκέπτρια εισηγήτρια στη Σ.Ε.Φ.Α.Α. Αθηνών σε θέματα σχετικά με την Ψυχοκινητική προσέγγιση.

Τέλος, ανήκει στη συγγραφική ομάδα δύο άρθρων σχετικά με τη σωματική αυτοεκτίμηση των παιδιών (2008), που έχουν δημοσιευτεί στην European Psychomotricity Journal.

Άγγελος Αλίμονος | Εξωτερικά προγράμματα – προγράμματα στο σπίτι

Είναι απόφοιτος του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, με ειδίκευση στην Προσαρμοσμένη Φυσική Δραστηριότητα.

Επιπλέον, έχει εξειδικευτεί στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση από το Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης. Έχει ολοκληρώσει έναν ετήσιο κύκλο σπουδών στην Κινησιοπαιδαγωγική Μέθοδο Sherborne για παιδιά σχολικής, προσχολικής ηλικίας και για παιδιά με αναπηρία. Επίσης, έχει παρακολουθήσει το σεμινάριο Εκπαίδευσης στη δέσμη κινητικής αξιολόγησης BOT-2 της Ελληνικής Εταιρίας Ψυχοκινητικής και έχει εκπαιδευτεί στη δομημένη εκπαίδευση TEACCH Autism Program. Ακόμη έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, τη Νοητική Καθυστέρηση, τη ΔΕΠΥ καθώς και σχετικά με παιχνίδια Ψυχοκινητικής αγωγής σε παιδιά με Δυσπραξία, ΔΕΠΥ κ.α. Συνεργάζεται με κέντρα Ειδικής Αγωγής σε προγράμματα που αφορούν την Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή και την εκμάθηση αθλητικών δεξιοτήτων των παιδιών. Επιπλέον, αναλαμβάνει προγράμματα στο σπίτι και στην κοινότητα σε παιδιά με ΔΑΦ με στόχο την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων και τη βελτίωση των δραστηριοτήτων καθημερινής ζωής. Τέλος, εργάζεται ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές.

Νίκη Ανδρεάκου | Ειδική Γυμναστική – Αθλητικά προγράμματα

Έχει σπουδάσει στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με ειδίκευση στην Πετοσφαίριση.

Έχει εργαστεί ως Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής στον Δήμο Ανατολικής Μάνης με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των δημοτών, ενηλίκων και παιδιών.
Επίσης έχει εργαστεί ως Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής σε σχολεία, ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία, σε γυμναστικούς συλλόγους και αθλητικές κατασκηνώσεις με έμφαση στα μίνι σπορ, σε παιδιά ηλικίας 3-12 ετών. Παράλληλα, είναι Διαιτητής και Προπονήτρια Πετοσφαίρισης.

Μαρίνα Βεκρή | Ψυχολόγος

Είναι ψυχολόγος, απόφοιτος του προγράμματος Ψυχολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στην κλινική ψυχολογία στο Leiden University, στην Ολλανδία και έχει φοιτήσει για ένα χρόνο στο Jena Universitat στη Γερμανία. Τα τελευταία χρόνια εκπαιδεύεται στην συστημική υπαρξιακή ψυχοθεραπεία στο Ινστιτούτο Αντίστιξη. Παράλληλα, έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων όπως το WISC-III, το Αθηνά Τεστ, το TAT- CAT κ.α. και έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων. Έχει εργαστεί στο Αιγινήτειο νοσοκομείο, σε κέντρα ημέρας για παιδιά με ειδικές ανάγκες καθώς και σαν συνοδός σε σχολικό περιβάλλον μαθητών με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται σε κέντρα ειδικής αγωγής σαν ψυχολόγος και ψυχοπαιδαγωγός παιδιών και εφήβων αναλαμβάνοντας και το κομμάτι της συμβουλευτικής γονέων.

Σταυρούλα Δρογκάρη | Εργοθεραπεύτρια

linkdein

Έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Εργοθεραπείας του ΑΤΕΙ Αθηνών. Πραγματοποιεί μεταπτυχιακές σπουδές στην Εργοθεραπεία στo Jönköping University στη Σουηδία.

Έχει εκπαιδευτεί στη μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης Ayres – ASI (Επίπεδο Ι, ΙΙ & ΙΙΙ), στην Προσέγγιση CO-OP (Cognitive Orientation to daily Occupational Performance), στην παρέμβαση  DIR/Floortime (Eπίπεδο Ι), στην ΚρανιοΙερή Θεραπεία (Επίπεδο Ι) και στη δέσμη αξιολόγησης BOT-2. Είναι πιστοποιημένη practitioner στη Lego® – Based Therapy και έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση της Πρότυπης Δοκιμασίας Ανίχνευσης Διαταραχών Επικοινωνίας Αυτιστικού Φάσματος «παις».  Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων σε Ελλάδα και Αμερική με κεντρικό θεματικό άξονα την Επιστήμη της Εργοθεραπείας και την ψυχοπαθολογία παιδιών, εφήβων και ενηλίκων.  Εργάζεται με παιδιά με αναπτυξιακές και άλλες διαταραχές. Συνεργάζεται με το Εργαστήρι Ψυχοκινητικής ως Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια και είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών και του οργανισμού Sensory Integration Greece.

Όλγα Καμπιώτη | Επόπτρια Τμήματος Εργοθεραπείας

Αποφοίτησε από το ΑΤΕΙ Εργοθεραπείας. Έχει πολυετή εμπειρία ως Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια σε ιδιωτικά πλαίσια αποκατάστασης με υπηρεσίες ειδικής αγωγής.

Έχει πολυετή εμπειρία σε θεραπείες ένταξης στο σχολικό πλαίσιο και σε κατ’ οίκον θεραπείες με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, σύνδρομα, μαθησιακές δυσκολίες κ.ά. Τα τελευταία έτη αναλαμβάνει την εκπαίδευση και εποπτεία Εργοθεραπευτών. Συνεργάζεται με το Εργαστήρι Ψυχοκινητικής από το 2016 ως Επόπτρια και Υπεύθυνη του τμήματος Εργοθεραπείας.
Έχει εκπαιδευτεί στην αισθητηριακή ολοκλήρωση (S.I.), στη θεραπευτική μέθοδο Wilbarger, στην Προσέγγιση CO-OP (Cognitive Orientation to daily Occupational Performance), σε εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας (PECS) και το πρόγραμμα εναλλακτικής εκπαίδευσης για παιδιά με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές TEACCH, καθώς επίσης έχει ολοκληρώσει τον τέταρτο κύκλο της Κρανιοϊερής θεραπείας (SER2). Επιπροσθέτως, έχει πιστοποιηθεί για την εφαρμογή της δέσμης αξιολόγησης BOT-2ΤΜ και του LEGO®-based therapy. Τέλος, έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων για την Δυσπραξία, τη Δυσγραφία, την Κλινική Συλλογιστική στην Εργοθεραπεία, την Παιδιατρική Οπτομετρία, τον Αυτισμό, το Παιχνίδι, το Παιδικό ιχνογράφημα και λοιπά θέματα που εμπίπτουν στα επιστημονικά της ενδιαφέροντα.

Είναι μία εκ των συντελεστών του blog Παιδί και Eργοθεραπεία.

Άννα Καφρίτσα | Λογοπεδικός – Επόπτρια Τμήματος Λογοθεραπείας

Είναι λογοπεδικός, ολοκλήρωσε τo τετραετές πρόγραμμα σπουδών στη Λογοθεραπεία το 2003 και είναι κάτοχος BSc (Hons) Logopeadics, AMC σε συνεργασία με το Queen Margaret University, Edinburgh. Διαθέτει την πιστοποίηση του Βρετανικού οργανισμού NARIC (National Recognition Information Centre).

Έκτοτε με στόχο την δια βίου εκπαίδευση παρακολουθεί επιμορφωτικά συνέδρια και σεμινάρια. Έχει ακολουθήσει μετεκπαιδεύσεις σε θεραπευτικές  μεθόδους και συστήματα επικοινωνίας, καθώς και στην χορήγηση σταθμισμένων ελληνικών δοκιμασιών. Έχει εκπαιδευτεί στο επικοινωνιακό γλωσσικό πρόγραμμα ΜΑΚΑΤΟΝ, στο Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων ( PECS ), στο πρόγραμμα Δομημένης Εκπαίδευσης TEACCH και στην χορήγηση του ΜέταΦων Τεστ που αφορά Αναπτυξιακά Δεδομένα και Πρόγραμμα Ενίσχυσης Φωνολογικής Επίγνωσης.

Τα τελευταία 17 χρόνια εργάζεται στο τομέα της Λογοθεραπείας σε ιδιωτικές θεραπευτικές δομές που απευθύνονται σε παιδιά, ως Λογοπεδικός, κλινική επόπτρια, μέλος διεπιστημονικής ομάδας  και υπεύθυνη τμημάτων  Λογοθεραπείας

Δίνοντας έμφαση στην πρόληψη, την έγκαιρη διάγνωση και την αντιμετώπιση πιθανών δυσκολιών στον λόγο και στην ομιλία παιδιών, τα τελευταία 4 χρόνια  συνεργάζεται με κέντρα προσχολικής αγωγής

Έχει πραγματοποιήσει διαλέξεις με στόχο την ευαισθητοποίηση γονέων σε θέματα που αφορούν την ανάπτυξη της επικοινωνίας, του λόγου και την ομιλία παιδιών προσχολικής ηλικίας.

Σοφία Κουτσογιάννη | Μουσικοθεραπεύτρια

Eίναι κάτοχος Master Μουσικοθεραπείας από το Πανεπιστήμιο Roehampton του Λονδίνου, και Πυχιούχος Νοσηλευτικής Αθηνών.

Είναι απόφοιτος του Ωδείου Κόνταλυ και του Ελληνικού Ινστιτούτου Kodaly. Αναλυτικότερα, σπούδασε Μουσικοπαιδαγωγικό Σύστημα Κόνταλυ και Διεύθυνση Χορωδίας (Πτυχίο Ε.ΙΚ.), πτυχίο Μονωδίας και Ανώτερων Θεωρητικών. Επίσης σπούδασε κλασική κιθάρα, πιάνο και ούτι.
Έχει εργαστεί ως μουσικοθεραπεύτρια , σε δομές πρώιμης παρέμβασης για παιδιά με ΔΑΦ, σε ατομικά και ομαδικά προγράμματα με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές σε Ιδρύματα με παιδιά και εφήβους ,Παιδιατρικά Νοσοκομεία αλλά και ψυχιατρικές δομές για ενήλικες. Επίσης διδάσκει τραγούδι στην ειδική αγωγή, εργάζεται ως μουσικοπαιδαγωγός σε προγράμματα μουσικής προπαιδείας και μουσικής ενασχόλησης για γονείς και παιδιά.

Παναγιώτα Μακρή | Επιστ. Υπεύθυνη – Ψυχολόγος

linkdein

Έχει σπουδάσει Ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Έχει λάβει μεταπτυχιακές σπουδές στην Παιδοψυχολογία (Master of Science in Child Development) στο University of Central Lancashire.

Επιπλέον έχει εκπαιδευτεί στη Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία (Cognitive Behavioral Therapy-CBT) με έμφαση στην παιδική κι εφηβική ηλικία, στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (Applied Behavioral Analysis- ABA), ενώ παράλληλα έχει ολοκληρώσει κύκλους εκπαίδευσης στη Συμβουλευτική Ψυχολογία Προσωποκεντρικής προσέγγισης. Επίσης, ολοκλήρωσε Diploma Course στην Θεραπεία Οικογένειας και Ζεύγους- Family and  Couples Therapy. Τέλος, έχει ολοκληρώσει εκπαίδευση στη διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών.

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια  στην παιγνιοθεραπεία, το παιδικό ιχνογράφημα, στη χορήγηση εργαλείων αξιολόγησης (Τεστ νοημοσύνης WISC-III και άλλα ψυχομετρικά εργαλεία) , ενώ ολοκλήρωσε την εκπαίδευση της στο Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα (CBD). Παράλληλα έχει εκπαιδευτεί στις μεθόδους παρέμβασης της Δομημένης Εκπαίδευσης –TEACCH, S.S.I.P (Social Skills Intervention Program), του Video Modeling και των κοινωνικών ιστοριών (Social Stories).

Έχει εργαστεί στην πρώιμη παρέμβαση παιδιών με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή, ενώ έχει παρακολουθήσει την επίσημη εκπαίδευση στη Lego®- Based Therapy  στο Cambridge. Η κλινική της εμπειρία περιλαμβάνει την ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων, τη συμβουλευτική γονέων αλλά και την εκπαίδευση γονέων. Παράλληλα, συντονίζει ομάδες ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων και συναισθηματικής ανάπτυξης αλλά και τα Lego®-Clubs στο Psychomotor Athens.

Τα τελευταία χρόνια εργάζεται σε Κέντρα Ειδικής Αγωγής και σε σχολεία, δημόσια και ιδιωτικά, ως συνοδός παράλληλης στήριξης αλλά και σε ομάδες παιδιών και γονέων.

Ελένη Μαργαρίτη | Λογοθεραπεύτρια

Είναι Λογοθεραπεύτρια, απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΑΤΕΙ) Ιωαννίνων.

Έχει παρακολουθήσει σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων όσον αφορά τη θεραπευτική παρέμβαση παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές όπως το Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων (PECS) καθώς και το Treatment and Education of Autistic and Related Communication Handicapped Children (TEACCH). Επιπλέον έχει παρακολουθήσει το σεμινάριο «Feeding Therapy: A Sensory-Motor Approach» που αφορά δυσκολίες μάσησης και κατάποσης παιδιών. ΄Έχει λάβει πιστοποίηση για τη χορήγηση εργαλείων λογοθεραπευτικής αξιολόγησης. Τέλος έχει εργαστεί σε εκπαιδευτικά πλαίσια προσχολικής και σχολικής αγωγής ως συνοδός παράλληλης στήριξης.

Ελευθερία Μήτση | Ειδική Παιδαγωγός

Αποφοίτησε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Κατέχει μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Εφαρμοσμένη Ψυχολογία στην Εκπαίδευση (Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών) και εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας).

Δώρα Παναγοπούλου | Εργοθεραπεύτρια

linkdein

Είναι Εργοθεραπεύτρια, αριστούχος απόφοιτος του Τμήματος Εργοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του ΤΕΙ Αθήνας.

Έχει εκπαιδευτεί στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση (Sensory Integration- S.I.) με πιστοποίηση στα modules 1, 2 και 3, στη μέθοδο CO-OP (Cognitive Orientation to daily Occupational Performance) και στη δέσμη αξιολόγησης BOT-2 (Bruininks-Oseretsky Test of Motor Proficiency).
Έχει παρακολουθήσει πλήθος εκπαιδευτικών σεμιναρίων και συνεδρίων σχετικά με τη ΔΑΦ, τη ΔΕΠ-Υ, την ψυχοπαθολογία παιδιών και εφήβων, τη Θεραπεία μέσω της Τέχνης (art/ play/ drama/ music/ dance therapy) και την Ψυχοκινητική Αγωγή. Επιπλέον έχει γνώση των πρωτοκόλλων MORE και Wilbarger και των μεθόδων Astronaut Τraining, ΑΒΑ και ΤEACCH.
Ασχολείται με την παιδιατρική εργοθεραπεία, κυρίως με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές και μαθησιακές δυσκολίες, καθώς επίσης έχει πραγματοποιήσει πρακτική άσκηση στην Ισπανία με υποτροφία μέσω του προγράμματος Erasmus. Έχει άριστη γνώση της αγγλικής και πολύ καλή γνώση της γαλλικής και της ισπανικής γλώσσας. Είναι εξοικειωμένη με ποικιλία αξιολογητικών εργαλείων και θεραπευτικών μεθόδων. Συνεργάζεται με το Psychomotor Athens από το 2016.

Σταύρος Πατσαούρας | Λογοθεραπευτής

Είναι Λογοθεραπευτής, απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος  (ΑΤΕΙ) Πατρών, ενώ έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές του σπουδές στην Ακοολογία – Νευροωτολογία της Ιατρικής σχολής Αθηνών, του Εθνικού και  Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (MSc in Audiology – Neurotology).

Έχει εκπαιδευτεί στο Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων (PECS), στο σύστημα ΜΑΚΑΤΟΝ, στο Treatment and Education of Autistic and Related Communication Handicapped Children (TEACCH), στο σύστημα παρέμβασης παιδικής λεκτικής δυσπραξίας “SIMATA”, στις Κοινωνικές Ιστορίες (Social Stories) – Comic Strips, στο Feeding Therapy: A Sensory – Motor Approach, στην αντιμετώπιση Μυολειτουργικών διαταραχών και στη Μυολειτουργική θεραπεία, στην Αξιολόγηση και Θεραπευτική υποστήριξη παιδιών Σχολικής Ηλικίας που Τραυλίζουν, στην Εντατική Αλληλεπίδραση και στο Αναπτυξιακό Προφίλ Κοινωνικής Επικοινωνίας – ΑΠΚΕ,  ενώ έχει παρακολουθήσει και πλήθος από συνέδρια και επιστημονικές ημερίδες αναφορικά με τις δυσκολίες Λόγου, Ομιλίας και Επικοινωνίας.

Παράλληλα, έχει στο ενεργητικό του δημοσιεύσεις και παρουσιάσεις σε επιστημονικά περιοδικά, site και πανευρωπαϊκά συνέδρια, με θέματα τη θεραπευτική προσέγγιση διαταραχών ροής της Ομιλίας, τη δημιουργία και χορήγηση ακοομετρικών δοκιμασιών, τη χορήγηση δοκιμασιών αξιολόγησης Πραγματολογικών Δεξιοτήτων σε παιδιά με Αυτισμό και τέλος την Ειδική Γλωσσική Διαταραχή (SLI). Η επιστημονική του εμπειρία περιλαμβάνει αξιολόγηση και θεραπευτική παρέμβαση παιδιών σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής, ενώ επί του παρόντος συνεργάζεται με κέντρα ειδικών θεραπειών, στα οποία ασχολείται με παιδιά και εφήβους με δυσκολίες Λόγου, Ομιλίας και Επικοινωνίας.
Είναι πιστοποιημένος Practitioner στη Lego® – Based Therapy.

Δήμητρα Πράπα | Ειδική Παιδαγωγός

Είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας με κατεύθυνση τα Παιδαγωγικά, και κατέχει μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Παράλληλα, πραγματοποιεί μετεκπαίδευση στην Παιγνιοθεραπεία. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στον τομέα της ανάπτυξης του παιχνιδιού, καθώς και σε θεραπευτικές παρεμβάσεις που αφορούν τη συνολική θεραπευτική εξέλιξη των παιδιών με ΔΑΦ και των αδελφιών τους. Ιδιαιτέρως δε, εστιάζεται στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με Αυτισμό Υψηλής Λειτουργικότητας μέσα από τη μέθοδο Lego®-based Therapy, όπως και την έκφραση και προσωπική ανάπτυξη των αδελφιών των παιδιών με ΔΑΦ μέσα από το προβολικό παιχνίδι στα πλαίσια ομαδικής Παιγνιοθεραπείας.

Νίκη Τσιούνη | Εξωτερικά προγράμματα – προγράμματα στο σπίτι

Έχει ολοκληρώσει τις σπουδές της στο Ι.Ι.Ε.Κ ΣΒΙΕ με ειδικότητα Βοηθός Εργοθεραπείας και έκτοτε εποπτεύεται από Εργοθεραπευτή, σε θέματα Παιδιατρικής Εργοθεραπείας.

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια («Αναπτυξιακές Διαταραχές», «ΔΕΠ-Υ : Αιτιολογία, Διάγνωση & Τεχνικές Παρέμβασης», «Μαθησιακές Δυσκολίες» κ.α.) καθώς και ημερίδες που αφορούν την Εργοθεραπεία. Έχει επίσης εκπαιδευτεί ως Συνοδός Παράλληλης Στήριξης, έχει παρακολουθήσει την βασική κατάρτιση PECS -Επίπεδο Ι και την εκπαίδευσή στη δέσμη αξιολόγησης BOT-2. Έχει εργαστεί ως Παιδαγωγός σε χώρους με προγράμματα δημιουργικής απασχόλησης παιδιών (κατασκευές, θεατρικό παιχνίδι, μουσικοκινητική, messy/sensory play κ.α.)και σε καλοκαιρινά προγράμματα Summer Camp. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως Συνοδός παράλληλης στήριξης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με Αναπτυξιακές Διαταραχές καθώς και σε θεραπευτικά κατ’ οίκον προγράμματα.

Ελιζιάννα Χριστοδούλου | Εργοθεραπεύτρια – Επόπτρια εξωτερικών προγραμμάτων

Είναι Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια, SIT με εξειδίκευση στην Αισθητηριακή ολοκλήρωση, στο PECS, στο TEACCH και στο Πρωτόκολλο WILLBARGER.

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια για την «Παιδιατρική Λειτουργική Οπτομετρία», για τη «Συν-νοσηρότητα και Διαχείριση», τη «Δυσγραφία: Αιτιολογία και αρχές αντιμετώπισης», τις «Μαθησιακές δυσκολίες, ΔΕΠ-Υ και επιληψίες». Έχει ολοκληρώσει τον «Κύκλο εκπαίδευσης Θεραπευτών κατ’οίκον και ένταξης» και έχει  παρακολουθήσει το 7ο Πανευρωπαϊκό συνέδριο Εργοθεραπείας, το Διεθνές επιστημονικό συμπόσιο: «Το Παζλ του Αυτισμού» και τις διημερίδες: «Αυτισμός και Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές- Ολιστική προσέγγιση» και «Το φάσμα του Αυτισμού: Οικογένεια-Παιδί-Επαγγελματίες». Έχει συνεργαστεί με ιδιωτικά θεραπευτικά κέντρα αποκατάστασης αναπτυξιακών και μαθησιακών δυσκολιών, με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Επίσης έχει δουλέψει με μικρές ομάδες εφήβων που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού, σε εξωτερικά προγράμματα στα πλαίσια των Δραστηριοτήτων Καθημερινής Ζωής. Έχει ακόμη εργαστεί ως συνοδός παράλληλης στήριξης ενώ από το 2014 αναλαμβάνει εποπτεία και εκπαίδευση τελειόφοιτων Εργοθεραπευτών. Παράλληλα διδάσκει στα Ι.Ι.Ε.Κ ΣΒΙΕ στο τμήμα «Βοηθών Εργοθεραπευτών».
Είναι μια εκ των συντελεστών του blog Παιδί και Eργοθεραπεία.

Δημήτρης Μπρέζας | Οικονομική Διεύθυνση

linkedin

Σπούδασε Marketing στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος (Deree College) και κάποια στιγμή ανακάλυψε τον «μαγικό» κόσμο της διαφήμισης. 
Ξεκίνησε ως κειμενογράφος και συνέχισε, για περισσότερα από 15 χρόνια, ως Υπεύθυνος Παραγωγής διαφημιστικών ταινιών και μουσικών προγραμμάτων.

Συνεργάστηκε με τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες και εταιρείες παραγωγής για μικρές ή μεγάλες καμπάνιες, κάποιες από αυτές βραβευμένες στα Φεστιβάλ Διαφήμισης.
 Συνεργάζεται ως σύμβουλος διαφήμισης και επικοινωνίας σε εταιρείες και οργανισμούς και είναι Υπεύθυνος Επικοινωνίας του Psychomotor Athens και του Playgym. Παράλληλα έχει εμπλακεί σε όλη την ανάπτυξη των προγραμμάτων του Psychomotor Athens και του Playgym και την επικοινωνία-ενημέρωση των γονέων.

Κάντε εγγραφή

co-op-workshop-in-athens