Καθηγήτρια Προσαρμοσμένης Κινητικής Δραστηριότητας με σπουδές στην Ελλάδα και στο Βέλγιο. Έχει ολοκληρώσει το Εuropean Master in Adapted Physical Activity (2006) και το Master Program in Psychomotor therapy (2007) στο Katholieke Universiteit Leuven, στο Βέλγιο.
Με γνώμονα πάντα την ολιστική προσέγγιση της Ψυχοκινητικής Θεραπείας, ακολούθησε στη συνέχεια επιπρόσθετες εκπαιδεύσεις, επιμορφώσεις και σεμινάρια σε τεχνικές που αφορούν στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού.
Έχει ολοκληρώσει κύκλους σπουδών στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, στο Ψυχόδραμα, στη Μουσικοκινητική Αγωγή, στην Ψυχοκινητική Αγωγή, στη Γιόγκα για ενηλίκους και για παιδιά και στην Επικοινωνία Δίχως Βία – Σχολική Διαμεσολάβηση. Έχει παρακολουθήσει την επίσημη εκπαίδευση στη Lego®- Based Therapy στο Cambridge, στη Sherborne Developmental Movement (Level 1 και 2) στην Αγγλία, στον Γνωσιακό Προσανατολισμό στην Καθημερινή Εκτέλεση Έργου (CO-OP), στο Occupational Performance Coaching (OPC) καθώς επίσης έχει παρακολουθήσει σεμινάρια στη Functional Behavioral Analysis, στο P.E.C.S, στο Therapeutic Listening, στη Δυσφαγία, στις δέσμες αξιολόγησης κινητικής ανάπτυξης BOT-2 και PDMS-2, ένα κύκλο 5 σεμιναρίων με θέμα «Σύγχρονές προσεγγίσεις στην παιδιατρική αποκατάσταση: η σκοπιά του έργου» με παρουσίαση του COPM, του Photo interview και άλλες θεματικές υποστήριξης της εργοκεντρικής συλλογιστικής (top-down προσέγγιση) και προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης σχετικά με διάφορα θέματα της Ψυχολογίας και της Ψυχανάλυσης στο Κολλέγιο Αθηνών και στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος – Deree College. Από το 2019 είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια στη Lego®- based therapy καθώς επίσης είναι πλέον Advanced practitioner στη Sherborne Developmental Movement.
Έχει εργαστεί ως Ψυχοκινητική θεραπεύτρια σε δομές πρώιμης παρέμβασης για παιδιά με ΔΑΦ, σε ατομικά και ομαδικά προγράμματα με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, με ενηλίκους με ψυχιατρικά προβλήματα και ως συντονίστρια κι επόπτρια διαφόρων ομάδων κάτω από την ομπρέλα της Ψυχοκινητικής προσέγγισης.
Είναι συν- ιδρύτρια και Επιστημονική Διευθύντρια του κέντρου Ειδικής Αγωγής Psychomotor Athens και του κέντρου δημιουργικής απασχόλησης Playgym στα Βριλήσσια από το 2010. Στο διάστημα αυτό έχει δημιουργήσει κι επιμεληθεί αρκετά πρωτοποριακά προγράμματα για παιδιά με ή χωρίς αναπτυξιακές δυσκολίες από 1 έτους έως 18 ετών.
Έχει δημοσιεύσει δύο άρθρα σχετικά με τη σωματική αυτοεκτίμηση των παιδιών (2008), που έχουν δημοσιευτεί στην European Psychomotricity Journal. Τα τελευταία χρόνια δίνει διαλέξεις σχετικές με την Ψυχοκινητική αξιολόγηση και θεραπεία σε συνεργασία με ιδιωτικούς φορείς και πανεπιστήμια (ΤΕΦΑΑ Αθηνών και Πανεπιστήμιο Κρήτης – μεταπτυχιακό πρόγραμμα Δ.Π.Μ.Σ. στην Ειδική Αγωγή) καθώς επίσης έχει παρουσιάσει poster και έχει κάνει ανακοινώσεις σε συνέδρια (1st International Rehabilitation Conference, AMC, Athens 2020 και X World Congress of Psychomotricity, Verona 2023).
Από το 2018 έως το 2023 διετέλεσε ως η επίσημη εκπρόσωπος της Ελλάδας στο European Forum of Psychomotricity.
Είναι ψυχολόγος, απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στην Κλινική Ψυχολογία στο Leiden University, στην Ολλανδία. Έχει φοιτήσει για ένα χρόνο στο Jena Universitat στην Γερμανία με υποτροφία από το ίδρυμα κρατικών υποτροφιών. Έχει ολοκληρώσει την εξαετή εκπαίδευση στη Συστημική Υπαρξιακή Ψυχοθεραπεία στο ινστιτούτο «Αντίστιξη».
Παράλληλα έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση ψυχομετρικών και προβολικών εργαλείων, όπως το WISC-V, to WPPSI- III, το WAIS- IV, το Αθηνά Τεστ, το TAT- CAT κ.α. και έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων. Έχει κάνει μετεκπαίδευση στην ειδική αγωγή. Έχει ολοκληρώσει πλήθος εκπαιδεύσεων που αφορούν την ΔΕΠΥ, τις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, το παιδικό ιχνογράφημα, τις μαθησιακές δυσκολίες και την προβληματική χρήση του διαδικτύου.
Έχει εργαστεί στο Αιγινήτειο νοσοκομείο ως ψυχολόγος και ήταν μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας στο σεμινάριο «κλινική ψυχοπαθολογία». Τα τελευταία χρόνια έχει εργαστεί σε σχολεία της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και σε κέντρα διεπιστημονικής αξιολόγησης και συμβουλευτικής υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ). Έχει πολυετή εμπειρία στην ψυχολογική αξιολόγηση και στην ψυχοθεραπευτική παρέμβαση σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες.
Έχει σπουδάσει Κοινωνική Εργασία στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (πρώην ΑΤΕΙ Κρήτης) και έχει λάβει το Μεταπτυχιακό της Πτυχίο από το Πανεπιστήμιο του Stirling στη Σκωτία.
Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (ABA), στη Λειτουργική Ανάλυση Συμπεριφοράς (FBA), στο Σύστημα Εναλλακτικής και Επαυξητικής Επικοινωνίας (PECS), στη μέθοδο Δομημένης Παρέμβασης TEACCH και στο DIR Floortime. Έχει εκπαιδευτεί επίσης, στη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση ατόμων με ΔΑΦ. Έχει παρακολουθήσει πλήθος Σεμιναρίων πάνω στην ειδική αγωγή και την εκπαίδευση των ατόμων με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Έχει ολοκληρώσει 4ετή εκπαίδευση στην Συστημική Ψυχοθεραπεία στο ΑΚΜΑ.
Η επαγγελματική της πορεία ξεκίνησε σε Δομές Αποκατάστασης της Ψυχικής Υγείας και συνεχίστηκε στην Ειδική Αγωγή ως θεραπεύτρια σε προγράμματα Εντατικής Πρώιμης Συμπεριφορικής Παρέμβασης. Έχει εκπαιδεύσει πλήθος γονέων και παιδιων σχολικής και εφηβικής ηλικίας στην κοινότητα και κατ’ οίκον. Ταυτόχρονα, παρέχει Ψυχοεκπαίδευση και Συμβουλευτική σε οικογένειες. Έχει εργαστεί επί σειρά ετών ως Συνοδός Παράλληλης Στήριξης ατόμων με ΔΑΦ σε δημόσια και ιδιωτικά εκπαιδευτικά πλαίσια. Έχει εκπαιδεύσει μέλη του διδάσκοντος προσωπικού σχολείων, έχει οργανώσει και διαμορφώσει σχολικές τάξεις. Έχει επίσης εργαστεί ως Υπεύθυνη περιστατικών και Επόπτρια θεραπευτών σε προγράμματα για παιδιά και εφήβους με ΔΑΦ.
Έχει δημοσιεύσεις και αναρτήσεις σε Συνέδρια αναφορικά με την αποκατάσταση ληπτών Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας και έχει εκπροσωπήσει την Ελλάδα σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα ενδυνάμωσης και συνηγορίας των ληπτών Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας.
Σήμερα συνεργάζεται με Κέντρα Ειδικής Αγωγής, αναλαμβάνοντας τη Συμβουλευτική Γονέων και την παροχή Εποπτειών σε συνοδούς Παράλληλης Στήριξης. Ταυτόχρονα, διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στο οποίο παρέχει Συμβουλευτική και Ψυχοθεραπεία.
Έχει σπουδάσει Εργοθεραπεία στο ΑΤΕΙ Αθηνών και έχει ολοκληρώσει μεταπτυχιακές σπουδές στην Εργοθεραπεία στo Jönköping University στη Σουηδία.
Έχει εκπαιδευτεί στη μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης Ayres – ASI (Επίπεδο Ι, ΙΙ & ΙΙΙ) καθώς και στην «Αισθητηριακή ολοκλήρωση και αισθητικοκινητική ανάπτυξη πρόωρων και τελειόμηνων βρεφών (0-18 μηνών)». Μεταξύ άλλων πραγματοποιεί εξειδικευμένες συνεδρίες θεραπείας σίτισης με βάση την εκπαίδευσή της στο πρόγραμμα SOS Approach to Feeding και παρέχει εκπαίδευση γονέων με βάση το Marte Meo (Marte Meo Practitioner) καθώς και το Occupational Performance Coaching (OPC). Έχει επίσης εκπαιδευτεί στην Προσέγγιση CO-OP (Cognitive Orientation to daily Occupational Performance), στην παρέμβαση DIR/Floortime (Επίπεδο Ι), στην ΚρανιοΙερή Θεραπεία (Επίπεδο Ι) και στις δέσμες αξιολόγησης BOT-2 και PDMS-2. Είναι πιστοποιημένη practitioner στη Lego® – Based Therapy και έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση της Πρότυπης Δοκιμασίας Ανίχνευσης Διαταραχών Επικοινωνίας Αυτιστικού Φάσματος «Παῖς». Είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών και του οργανισμού Sensory Integration Greece.
Συμμετείχε στο 1ο Διεθνές Συνέδριο Αποκατάστασης ως ομιλήτρια σε στρογγυλή τράπεζα αλλά και με αναρτημένη παρουσίαση (poster). Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων σε Ελλάδα και Αμερική με κεντρικό θεματικό άξονα την Επιστήμη της Εργοθεραπείας και τη ψυχοπαθολογία παιδιών, εφήβων και ενηλίκων. Εργάζεται με βρέφη, νήπια και παιδιά με αναπτυξιακές και άλλες διαταραχές. Εργάζεται επίσης και ως Καθηγήτρια Εργοθεραπείας σε ιδιωτικό Κολλέγιο ενώ συνεργάζεται και με ιδιωτικά εκπαιδευτήρια για την έγκαιρη διάγνωση και παρέμβαση σε μικρά παιδιά.
Ολοκλήρωσε τo τετραετές πρόγραμμα σπουδών στη Λογοθεραπεία το 2003 και είναι κάτοχος του BSc (Hons) Logopeadics, AMC σε συνεργασία με το Queen Margaret University, Edinburgh. Διαθέτει την πιστοποίηση του Βρετανικού οργανισμού NARIC (National Recognition Information Centre) και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος στην Ελλάδα.
Έκτοτε με στόχο την δια βίου εκπαίδευση παρακολουθεί επιμορφωτικά συνέδρια και σεμινάρια. Έχει ακολουθήσει μετεκπαιδεύσεις σε θεραπευτικές μεθόδους και συστήματα επικοινωνίας, καθώς και στη χορήγηση σταθμισμένων ελληνικών δοκιμασιών. Έχει εκπαιδευτεί στο επικοινωνιακό γλωσσικό πρόγραμμα ΜΑΚΑΤΟΝ, στο Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων ( PECS ) και στο πρόγραμμα Δομημένης Εκπαίδευσης TEACCH. Είναι πιστοποιημένη θεραπεύτρια στη χορήγηση του ΜέταΦων Τεστ που αφορά Αναπτυξιακά Δεδομένα και Πρόγραμμα Ενίσχυσης Φωνολογικής Επίγνωσης και στη χορήγηση του Λογόμετρου, ενός ψυχομετρικού εργαλείου για την αξιολόγηση των δεξιοτήτων προφορικού λόγου καθώς και των δεξιοτήτων γραμματισμού σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας. Έχει παρακολουθήσει το βασικό και το εξειδικευμένο σεμινάριο Εarly Start Denver Model που αποτελεί ένα μοντέλο πρώιμης παρέμβασης για βρέφη και νήπια με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος.
Τα τελευταία 21 χρόνια εργάζεται στο τομέα της Λογοθεραπείας σε ιδιωτικές θεραπευτικές δομές που απευθύνονται σε παιδιά, ως Λογοπεδικός, κλινική επόπτρια, μέλος διεπιστημονικής ομάδας και υπεύθυνη τμημάτων Λογοθεραπείας.
Δίνοντας έμφαση στην πρόληψη, την έγκαιρη διάγνωση και την αντιμετώπιση πιθανών δυσκολιών στον λόγο και στην ομιλία παιδιών, έχει συνεργαστεί με κέντρα προσχολικής αγωγής.
Τέλος, έχει πραγματοποιήσει διαλέξεις με στόχο την ευαισθητοποίηση γονέων σε θέματα που αφορούν την ανάπτυξη της επικοινωνίας, του λόγου και της ομιλίας παιδιών προσχολικής ηλικίας.
Απόφοιτη του Τμήματος Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Πατρών, με εξειδίκευση στον παιδιατρικό πληθυσμό.
Έχει ολοκληρώσει βασική εκπαίδευση στην ελληνική νοηματική γλώσσα από το Εθνικό Ίδρυμα Κωφών και διαθέτει πολυετή εμπειρία στην παροχή θεραπειών σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, καθυστερήσεις λόγου και ομιλίας, καθώς και φωνολογικές και αρθρωτικές διαταραχές. Ολοκλήρωσε τη διπλωματική της εργασία με θέμα «Ο γραπτός λόγος κωφών και βαρήκοων στην ελληνική κοινωνία», η οποία εστίασε στην ανάλυση και βελτίωση των δεξιοτήτων γραπτού λόγου σε άτομα με ακουστικές διαταραχές. Κατά τη διάρκεια της πρακτικής άσκησης και των σπουδών της απέκτησε πολύτιμη εμπειρία στην παροχή θεραπειών και υποστήριξης σε παιδιά με διαταραχές του αυτιστικού φάσματος ενώ παράλληλα συνεργάστηκε με το Νοσοκομείο του Ρίου, με Ειδικό Σχολείο, καθώς και με μονάδα φροντίδας ηλικιωμένων, αποκτώντας σημαντική εμπειρία στην εφαρμογή λογοθεραπευτικών παρεμβάσεων σε ποικίλα πλαίσια και ηλικιακές ομάδες.
Η επαγγελματική της πορεία χαρακτηρίζεται από συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη, με τακτική παρακολούθηση προγραμμάτων συνεχιζόμενης εκπαίδευσης. Είναι εξοικειωμένη με σύγχρονα εργαλεία και συστήματα παρέμβασης, και με γνώμονα την παροχή ποιοτικών θεραπειών, συνεχίζει να εξελίσσεται επαγγελματικά, διασφαλίζοντας την αποτελεσματική υποστήριξη των παιδιών με γλωσσικές και ομιλητικές προκλήσεις.
Είναι ψυχολόγος, απόφοιτος του προγράμματος Ψυχολογίας του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος (Deree).
Έχει ολοκληρώσει το πρόγραμμα εκπαίδευσης στην “Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση: Διαγνωστική, Συμβουλευτική και Θεραπευτική” στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επίσης, έχει παρακολουθήσει το πρόγραμμα “Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία: Θεωρία και Κλινική Πράξη”, στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Στην παρούσα φάση, παρακολουθεί το μεταπτυχιακό πρόγραμμα με τίτλο: “Ψυχολογία Παιδιών και Εφήβων” (Master of Science in Child Development) στο University of Central Lancashire.
Επιπλέον, έχει εργαστεί σε εθελοντική βάση σε οργανισμούς και φορείς παιδιών με ασθένειες απειλητικές για την ζωή και παιδιών με ειδικές ανάγκες. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως ψυχολόγος σε κέντρα ειδικών θεραπειών αναλαμβάνοντας το ψυχοπαιδαγωγικό πρόγραμμα παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας.
Είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Έχει ολοκληρώσει μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση του Πανεπιστημίου Λευκωσίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών. Επιπλέον, έχει λάβει μετεκπαίδευση στην ανίχνευση, διάγνωση και αντιμετώπιση νηπίων, παιδιών και εφήβων με ΔΕΠΥ από την Ελληνική Εταιρία Μελέτης ΔΕΠΥ- ADHD HELLAS (ακαδημαϊκού έτους 2018-2019). Παράλληλα, πραγματοποιεί μετεκπαίδευση στη Σχολική Ψυχολογία.
Τα τελευταία χρόνια έχει συμμετάσχει ενεργά σε ερευνητικά προγράμματα του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου, του τμήματος ΦΠΨ, Φιλοσοφικής σχολής/ΕΚΠΑ με αντικείμενο τις μαθησιακές δυσκολίες. Ταυτόχρονα έχει συμμετάσχει στη συγγραφή πρωτότυπου διδακτικού υλικού Θεματικής Ενότητας του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Η Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας» (ΕΑΠ). Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων, ενώ συμμετείχε στο 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης ως εισηγήτρια. Ασχολείται με την αξιολόγηση και την αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά με δυσλεξία, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, ΔΕΠ/Υ κι άλλες αναπτυξιακές, συμπεριφορικές και συναισθηματικές δυσκολίες.
Έχει σπουδάσει Ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Έχει λάβει μεταπτυχιακές σπουδές στην Παιδοψυχολογία (Master of Science in Child Development) στο University of Central Lancashire.
Επιπλέον έχει εκπαιδευτεί στη Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία (Cognitive Behavioral Therapy-CBT) με έμφαση στην παιδική κι εφηβική ηλικία, στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (Applied Behavioral Analysis- ABA), ενώ παράλληλα έχει ολοκληρώσει κύκλους εκπαίδευσης στη Συμβουλευτική Ψυχολογία Προσωποκεντρικής προσέγγισης. Επίσης, ολοκλήρωσε Diploma Course στην Θεραπεία Οικογένειας και Ζεύγους- Family and Couples Therapy. Τέλος, έχει ολοκληρώσει εκπαίδευση στη διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών.
Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια στην παιγνιοθεραπεία, το παιδικό ιχνογράφημα, στη χορήγηση εργαλείων αξιολόγησης (Τεστ νοημοσύνης WISC-III και άλλα ψυχομετρικά εργαλεία) , ενώ ολοκλήρωσε την εκπαίδευση της στο Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα (CBD). Παράλληλα έχει εκπαιδευτεί στις μεθόδους παρέμβασης της Δομημένης Εκπαίδευσης –TEACCH, S.S.I.P (Social Skills Intervention Program), του Video Modeling και των κοινωνικών ιστοριών (Social Stories).
Έχει εργαστεί στην πρώιμη παρέμβαση παιδιών με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή, ενώ έχει παρακολουθήσει την επίσημη εκπαίδευση στη Lego®- Based Therapy στο Cambridge. Η κλινική της εμπειρία περιλαμβάνει την ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων, τη συμβουλευτική γονέων αλλά και την εκπαίδευση γονέων. Παράλληλα, συντονίζει ομάδες ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων και συναισθηματικής ανάπτυξης αλλά και τα Lego®-Clubs στο Psychomotor Athens.
Τα τελευταία χρόνια εργάζεται σε Κέντρα Ειδικής Αγωγής και σε σχολεία, δημόσια και ιδιωτικά, ως συνοδός παράλληλης στήριξης αλλά και σε ομάδες παιδιών και γονέων.
Αποφοίτησε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Κατέχει μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Εφαρμοσμένη Ψυχολογία στην Εκπαίδευση (Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών) και εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας).
Είναι απόφοιτη του τμήματος εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.
Εργάζεται σε ιδιωτικά κέντρα θεραπειών στην Αθήνα αναλαμβάνοντας νευροδιαφορετικα παιδιά και εφήβους. Συγχρόνως, ασχολείται με τον γηριατρικο πληθυσμό στα πλαίσια εργασίας της σε γηροκομείο. Έχει συνεργαστεί με κέντρο αποθεραπείας και αποκατάστασης παρέχοντας υπηρεσίες εργοθεραπείας σε ενήλικες με κινητικές και νευρολογικές βλάβες. Στα πλαίσια της κλινικής άσκησης είχε εργαστεί σε δημόσιο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο, στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγείας “Κώστας Στεφανή” και στο «Καρέλλειο» Πρότυπο Κέντρο Alzheimer.
Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων όπως Sherborne Developmental Movement , The CO-OP Approach, θέατρο και εργοθεραπεία, θέματα ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων.
Έχει συνδιοργανώσει ένα βιωματικό εργαστήριο με θέμα “Δίνοντας φωνή στην εμπειρία της διάγνωσης του παιδιού μου”, απευθυνόμενο σε γονείς ατόμων που φέρουν οποιαδήποτε μορφή διάγνωσης. Τέλος έχει συμμετάσχει στο 9ο Διεθνές Συνέδριο Ι.Α.Κ.Ε. “Πολίτης, εκπαίδευση και πολιτική συμμετοχή” προσεγγίζοντας τον ρόλο του ενεργού πολίτη ως έργο.
Είναι αριστούχος απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Πατρών.
Ολοκλήρωσε την φοίτησή της με την διεξαγωγή μιας ερευνητικής μελέτης με θέμα «Διαδικτυακή εφαρμογή ως κλινικό βοήθημα για την αποκατάσταση διαταραχών φωνής σε ενήλικες: πιλοτικά αποτελέσματα». Η συγκεκριμένη έρευνα συνεχίζεται μέχρι και σήμερα με αποτέλεσμα να έχει υπάρξει εισήγηση στο 3ο Επιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας. Ακολούθησε η 6μηνη πρακτική άσκηση στο κέντρο Έρευνας και Θεραπείας Τραυλισμού.
Έχει εκπαιδευτεί στην μέθοδο «SOS Approach to Feeding» για την επιλεκτική σίτιση και έχει παρακολουθήσει αρκετές μετεκπαιδεύσεις σε θεραπευτικές μεθόδους, όπως είναι: το θεραπευτικό πρόγραμμα για τον τραυλισμό «Palin PCI», τη μέθοδο παρέμβασης «SIMATA» για τη Δυσπραξία, την προσέγγιση «The Greenspan FloorTime Approach», Παιδική δυσφαγία που αφορά προβλήματα σίτισης στην παιδική ηλικία και την αντιμετώπισή τους, για την ενδυνάμωση και κινητικότητα του στοματοπροσωπικού μηχανισμού.
Έχει εργαστεί σε πλαίσιο ειδικού σχολείου ως παράλληλη στήριξη παρέχοντας εξατομικευμένο θεραπευτικό πρόγραμμα σε παιδί σχολική ηλικίας με διαταραχή του αυτιστικού φάσματος.
Εργάζεται εθελοντικά από το 2022 έως σήμερα στο Αττικό Νοσοκομείο στην μονάδα αυξημένης φροντίδας σε κορίτσι με δυσκολίες σίτισης και αισθητηριακά ελλείμματα ενώ παράλληλα συνεργάζεται με κέντρα ειδικών θεραπειών αναλαμβάνοντας περιπτώσεις παιδιών με διαταραχές λόγου και ομιλίας, αναπτυξιακές διαταραχές, νευρολογικές περιπτώσεις και σύνδρομα.
Είναι απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας του Queen Margaret University, Edinburg.
Έχει ολοκληρώσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών “Interventions in Childhood” στο Jönköping University της Σουηδίας.
Έχει συμμετάσχει σε διάφορα ερευνητικά projects του Jönköping University, προχωρώντας στην συγγραφή επιστημονικής μελέτης σχετικά με την συμμετοχή της οικογένειας στην θεραπευτική διαδικασία και τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται από τους θεραπευτές.
Επίσης, έχει συμμετάσχει ως ομιλιτής στο 21ο Ευρωπαικό Συνέδριο Εργοθεραπείας της ΕΝΟΤΗΕ (European Network of Occupational Therapy in Higher Education).
Έχει εκπαιδευτεί στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση Αyres- ASI (επίπεδο Ι) καθώς και στην μέθοδο Cognitive Behaviour Drama (CBD) για παρεμβάσεις και ομαδικά προγράμματα σε παιδιά και εφήβους. Έχει εκπαιδευτεί και χρησιμοποιήσει κλινικά την μέθοδο Applied Behaviour Analysis (ABA) (Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς) σε παιδία και εφήβους με ΔΑΦ (Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος) .
Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και συμμετάσχει εθελοντικά σε προγράμματα Θεραπευτικής Ιππασίας. Έχει γνώση των πρωτοκόλλων Wilbarger και ΤEACCH.
Έχει εργαστεί σε ιδιωτικά πλαίσια αποκατάστασης με υπηρεσίες ειδικής αγωγής, καθώς και σε ειδικά σχολικά πλαίσια, υποστηρίζοντας την ένταξη μαθητών σχολικής ηλικίας στο σχολικό περιβάλλον.
Είναι αριστούχος απόφοιτος του Τμήματος Λογοθεραπείας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΑΤΕΙ) Ιωαννίνων.
Έχει ολοκληρώσει το Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Επιστήμες Αποκατάστασης» με κατεύθυνση στη Λογοθεραπεία του Πανεπιστημίου Πατρών, καθώς και το Διιδρυματικό Μεταπτυχιακό «Επιστήμες της Αγωγής – Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση ατόμων με προβλήματα προφορικού και γραπτού λόγου» του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Είναι μέλος του ΣΕΛΛΕ και ασχολείται ενεργά με τις δράσεις της Ομάδας Ειδικού Ενδιαφέροντος της Δυσφαγίας από το 2019.
Έχει εργαστεί εθελοντικά στο νευρολογικό τμήμα του νοσοκομείου Tulln στην Αυστρία, καθώς συνεργάστηκε για τη διεξαγωγή μιας ερευνητικής μελέτης με θέμα «Οι επιδράσεις του Cough Reflex Training σε υγιείς και ασθενείς με νευρογενή Δυσφαγία μετά από Aγγειακό Εγκεφαλικό Επεισόδιο». Η συγκεκριμένη έρευνα συνεχίζεται μέχρι και σήμερα με αποτέλεσμα να έχει υπάρξει εισηγήτρια σε αρκετά επιστημονικά συνέδρια όπως το 2ο και 3ο Επιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας και το 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο του Ελληνικού Οργανισμού Εγκαφαλικών.
Έχει εκπαιδευτεί στο Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων (PECS) και στη LEGO®-Based Therapy. Ακόμα, έχει παρακολουθήσει αρκετές μετεκπαιδεύσεις σε θεραπευτικές μεθόδους όπως είναι το «MDTP – McNeill Dysphagia Therapy Program» για τη δυσφαγία, το θεραπευτικό πρόγραμμα για τον τραυλισμό «Palin PCI», τη μέθοδο παρέμβασης «SIMATA» για τη Δυσπραξία.
Έχει συνεργαστεί με πλαίσια προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας με σκοπό την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση πιθανών δυσκολιών στο λόγο και την ομιλία.
Τέλος, έχει εργαστεί σε κέντρα ειδικών θεραπειών αναλαμβάνοντας περιπτώσεις παιδιών με διαταραχές λόγου και ομιλίας, αναπτυξιακές διαταραχές, νευρολογικές περιπτώσεις και σύνδρομα.
Είναι Eργοθεραπεύτρια, αριστούχος απόφοιτος του Τμήματος Εργοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του ΤΕΙ Αθήνας.
Έχει εκπαιδευτεί στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση (Sensory Integration- S.I.) έχοντας πιστοποίηση στα modules 1, 2 και 3, και στη μέθοδο CO-OP (Cognitive Orientation to daily Occupational Performance). Επιπλέον έχει πιστοποιηθεί για τη χρήση της δέσμης αξιολόγησης BOT-2 (Bruininks-Oseretsky Test of Motor Proficiency). Επίσης έχει εκπαιδευτεί στη χρήση της μεθόδου OPC (Occupational Performance Coaching), συνεργαζόμενη με άτομα με ποικίλες ανάγκες και καθοδηγώντας τα αναφορικά με προκλήσεις της καθημερινότητας.
Έχει παρακολουθήσει πλήθος εκπαιδευτικών σεμιναρίων και συνεδρίων σχετικά με τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), τη ΔΕΠ-Υ, την ψυχοπαθολογία παιδιών και εφήβων, τη Θεραπεία μέσω της Τέχνης (art/ play/ drama/ music/ dance therapy) και την Ψυχοκινητική Αγωγή. Έχει γνώση των πρωτοκόλλων MORE και Wilbarger και των μεθόδων Astronaut Τraining, ΑΒΑ και ΤEACCH, και είναι εξοικειωμένη με ποικιλία αξιολογητικών εργαλείων και θεραπευτικών μεθόδων. Επιπροσθέτως έχει συμμετάσχει ως ομιλήτρια στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εργοθεραπείας.
Ασχολείται με την παιδιατρική εργοθεραπεία, κυρίως με παιδιά με νευρο- αναπτυξιακές διαταραχές και μαθησιακές δυσκολίες. Έχει εργαστεί σε ιδιωτικά πλαίσια αποκατάστασης με υπηρεσίες ειδικής αγωγής, σε κατ’ οίκον θεραπείες με παιδιά καθώς επίσης έχει εμπειρία στην εκπαίδευση γονέων. Παράλληλα έχει συνεργαστεί με σχολικά πλαίσια, υποστηρίζοντας την ένταξη μαθητών προσχολικής ηλικίας στο σχολικό περιβάλλον. Επίσης έχει πραγματοποιήσει πρακτική άσκηση στην Ισπανία με υποτροφία μέσω του προγράμματος Erasmus. Έχει άριστη γνώση της αγγλικής και πολύ καλή γνώση της γαλλικής και της ισπανικής γλώσσας. Συνεργάζεται με το Psychomotor Athens από το 2016.
Είναι απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, στο Ρέθυμνο.
Έχει ολοκληρώσει το πρόγραμμα εκπαίδευσης στην γνωσιακή-συμπεριφορική ψυχοθεραπεία ενηλίκων (CBT), στο Κέντρο Εφαρμοσμένης Ψυχοθεραπείας και Συμβουλευτικής. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια-συντονίστρια των Ομάδων Σχολών Γονέων (Πανελλήνιος Σύνδεσμος Σχολών Γονέων). Είναι επιστημονική συνεργάτιδα του ηλεκτρονικού περιοδικού “psychologynow”.
Έχει εκπαιδευτεί στην χορήγηση του ψυχομετρικού εργαλείου WISC-V, και έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων. Έχει παρακολουθήσει σεμινάριο που αφορά την συμβουλευτική γονέων, στο Κέντρο Εφαρμοσμένης Ψυχοθεραπείας και Συμβουλευτικής. Έχει εργαστεί σε εθελοντική βάση σε κέντρα δημιουργικής απασχόλησης παιδιών με ειδικές ανάγκες. Επίσης, έχει εργαστεί ως συνοδός παράλληλης στήριξης.
Στην παρούσα φάση, παρακολουθεί το μεταπτυχιακό πρόγραμμα με τίτλο: “ Σχολική Συμβουλευτική και Καθοδήγηση” στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως ψυχολόγος σε κέντρα ειδικών θεραπειών αναλαμβάνοντας το ψυχοπαιδαγωγικό πρόγραμμα παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας, την συμβουλευτική υποστήριξη των εφήβων, καθώς και τον συντονισμό ομαδικών προγραμμάτων κοινωνικών δεξιοτήτων και συναισθηματικής αγωγής.
Είναι Ψυχολόγος, απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του University of Central Lancashire (Uclan) με τίτλο Psychology with Psychotherapy and Councelling.
Έχει ολοκληρώσει το ετήσιο πρόγραμμα εξειδίκευσης στη διαταραχή αυτιστικού φάσματος του ΔΙ.ΚΕ.ΨΥ, το ετήσιο πρόγραμμα εκπαίδευσης στη θεραπευτική γραφή του Ινστιτούτου Ψυχικής έκφρασης και το Bricks for Autism (Lego®-based therapy) της Psychomotor Athens. Στην παρούσα φάση, βρίσκεται με υποτροφία στο τελευταίο έτος του μεταπτυχιακού προγράμματος με τίτλο Master in Applied Child and Adolescent Psychology του Αμερικάνικου Κολλεγίου Αθηνών (Deree).
Έχει ολοκληρώσει πλήθος εκπαιδεύσεων που αφορούν στα παιδιά με νευροαναπτυξιακές διαταραχές (ΔΕΠΥ, Αυτισμός, Σύνδρομα κ.α.) όπως Social Stories, Scert model, παιχνίδι και αυτισμός, παιδικός θυμός, διαχείριση περιστατικών σωματικά κακοποιημένων παιδιών, τεχνικές παιγνιοθεραπείας, child psychopathology κ.α. καθώς και βιωματικά εργαστήρια που αφορούν στις σχέσεις θεραπευτών – γονέων με παιδιά με αναπτυξιακές ή ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες.
Τα τελευταία χρόνια εργάζεται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ως συνοδός παράλληλης στήριξης με περιστατικά ΔΑΦ σε συνεργασία με άλλες ειδικότητες (αναπτυξιολόγο, εργοθεραπευτή, λογοθεραπευτή), και παράλληλα συνεργάζεται με κέντρα ειδικών θεραπειών αναλαμβάνοντας ατομικές και ομαδικές συνεδρίες σε παιδιά με νευροαναπτυξιακές διαταραχές, την ψυχοεκπαίδευση γονέων αλλά και τη διοργάνωση και διεξαγωγή εργαστηρίων προσωπικής ανάπτυξης σε συναδέλφους.
Είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει ολοκληρώσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή – Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης» του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και του ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος.
Έχει παρακολουθήσει μετεκπαιδευτικά σεμινάρια στην Ειδική Αγωγή και τις Μαθησιακές Δυσκολίες, στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, την Εκπαίδευση Ενηλίκων και τη Σχολική Ψυχολογία.
Κατέχει πιστοποιήσεις στην εκπαιδευτική αξιολόγηση των μαθητών μέσω του «Αθηνά Τεστ», «Λάμδα Τεστ», «ΕΔΑΛΦΑ» και άλλων ψυχομετρικών εργαλείων.
Τα τελευταία χρόνια εργάζεται σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών σε συνεδρίες μαθησιακής αποκατάστασης μαθητών και σε δημοσία σχολεία ως συνοδός Παράλληλης Στήριξης.
Είναι αριστούχος απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.
Δραστηριοποιείται επαγγελματικά ως Εργοθεραπεύτρια στην παιδιατρική αποκατάσταση νηπίων και παιδιών με αναπτυξιακές , νευρολογικές και ψυχοκοινωνικές διαταραχές. Παράλληλα, εργάζεται ως εθελόντρια Εργοθεραπεύτρια στο Πολυδύναμο Κέντρο Προσφύγων και ως προσωπικός βοηθός ωφελουμένου με εγκεφαλική παράλυση. Παλαιότερα έχει ασχοληθεί με την δημιουργική απασχόληση, σε πλαίσιο ανακουφιστικής φροντίδας, σε παιδιά με καρκίνο στο Νοσοκομείο “Ελπίδα”. Έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικά προγράμματα αγωγής τουαλέτας νηπίων, καθώς και σεμινάρια οπτομετρίας. Διαθέτει επίσης την επάρκεια της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας από την Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδος. Τέλος, κάνει το μεταπτυχιακό της στις Επιστήμες της Αγωγής μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.
Είναι αριστούχος απόφοιτος του Τμήματος Εργοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του ΑΤΕΙ Αθήνας, ενώ παρακολουθεί το μεταπτυχιακό πρόγραμμα στο τμήμα Εργοθεραπείας του Jönköping University της Σουηδίας.
Έχει εκπαιδευτεί στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση (S.I.) έχοντας πιστοποίηση στα modules 1-3, καθώς και στην προσέγγιση CO-OP (Cognitive Orientation to daily Occupational Performance). Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί στο πρόγραμμα SOS Approach to Feeding, πρωτόκολλο που εστιάζει στην διευκόλυνση της συμμετοχής παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές στο έργο της σίτισης. Παράλληλα, συνεχίζει να παρακολουθεί συνεχιζόμενα προγράμματα εκπαίδευσης εστιασμένα στη σίτιση από τον ίδιο φορέα. Ακόμα, έχει εκπαιδευτεί στην Αναπτυξιακή Κίνηση Sherborne και στην Εντατική Αλληλεπίδραση, ενώ έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευση Marte Meo Practitioner, η οποία εστιάζει στη διευκόλυνση της αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας των υποστηριζόμενων μέσω της χρήσης βίντεο. Τέλος, έχει παρακολουθήσει τριετές εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην ψυχοθεραπεία στο Κέντρο Ψυχοθεραπείας & Εκπαίδευσης Gestalt Foundation.
Τον Νοέμβριο του 2021 πραγματοποίησε προφορική ανακοίνωση στο Διαδικτυακό Συνέδριο του οργανισμού Occupational Science Europe, ενώ τον Οκτώβριο του 2022 συμμετείχε ως συν-συντονίστρια workshop στο 22ο Ευρωπαικό Συνέδριο Εργοθεραπείας της ΕΝΟΤΗΕ στην Τιφλίδα . Είναι ενεργό μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Εργοθεραπευτών.
Αποφοίτησε από το Τμήμα Λογοθεραπείας του Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΑΤΕΙ) Πατρών.
Έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικά σεμινάρια, όπως «Παιδιατρική Λειτουργική Οπτομετρία και Κλινικές Εφαρμογές», «Στοματοπροσωπικές ασκήσεις- Μυολειτουργική Αποκατάσταση», «Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία- SIMATA», «Video Modeling και Αυτισμός».
Έχει εκπαιδευτεί στο γλωσσικό πρόγραμμα ΜΑΚΑΤΟΝ, στο πρόγραμμα Δομημένης Εκπαίδευσης TEACCH, καθώς και στην Εντατική Αλληλεπίδραση (Intensive Interaction).
Από το 2010 συνεργάζεται με κέντρα ειδικών θεραπειών με σκοπό την αξιολόγηση και θεραπευτική παρέμβαση σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με δυσκολίες λόγου και ομιλίας. Συγχρόνως, συνεργάζεται με σχολικά πλαίσια ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε παιδιά στο φάσμα του αυτισμού.
Είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής
Έχει εκπαιδευτεί στην προσέγγιση της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης module 1,2 και 3, στο πρωτόκολλο Wilbarger, στην προσέγγιση CO-OP (Cognitive Orientation to daily Occupational Performance), στη «Δυσγραφία– αξιολόγηση και παρέμβαση», στο SOS Approach to Feeding, παρέμβαση που απευθύνεται σε παιδιά με δυσκολίες και διαταραχές σίτισης και στην προσέγγιση Marte Meo, που βοηθά στη βελτίωση της αλληλεπίδρασης, στην υποστήριξη, την καθοδήγηση και στην ανάπτυξη τόσο των παιδιών όσο και των φροντιστών τους.
Τέλος, εργάζεται ως εργοθεραπεύτρια σε κέντρα ειδικών θεραπειών στον παιδιατρικό πληθυσμό, έχοντας εμπειρία στις παρεμβάσεις σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με αναπτυξιακές διαταραχές.
Δραστηριοποιείται στον χώρο της ειδικής αγωγής από το 2006 ως Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια,
SIT με εξειδίκευση στην Αισθητηριακή ολοκλήρωση, στο PECS, στο TEACCH και στο Πρωτόκολλο WILBARGER. Επίσης έχει εκπαιδευτεί στην προσέγγιση CO-OP, OPC, Lego Based Therapy, SOS Feeding, στις «Κοινωνικές Ιστορίες» καθώς και σε διάφορα αξιολογητικά εργαλεία όπως το BOT-2.
Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια για την «Παιδιατρική Λειτουργική Οπτομετρία», για τη «Συν-νοσηρότητα και Διαχείριση», τη «Δυσγραφία: Αιτιολογία και αρχές αντιμετώπισης», τις «Μαθησιακές δυσκολίες, ΔΕΠ-Υ και επιληψίες». Έχει ολοκληρώσει τον «Κύκλο εκπαίδευσης Θεραπευτών κατ’ οίκον και ένταξης» και έχει παρακολουθήσει το 7ο Πανευρωπαϊκό συνέδριο Εργοθεραπείας, το Διεθνές επιστημονικό συμπόσιο: «Το Παζλ του Αυτισμού» και τις διημερίδες: «Αυτισμός και Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές- Ολιστική προσέγγιση» και «Το φάσμα του Αυτισμού: Οικογένεια-Παιδί-Επαγγελματίες».
Έχει συνεργαστεί με ιδιωτικά θεραπευτικά κέντρα αποκατάστασης αναπτυξιακών και μαθησιακών δυσκολιών, με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Έχει δουλέψει με μικρές ομάδες εφήβων που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού, σε εξωτερικά προγράμματα στα πλαίσια των Δραστηριοτήτων Καθημερινής Ζωής. Έχει ακόμη εργαστεί ως συνοδός παράλληλης στήριξης ενώ από το 2014 αναλαμβάνει εποπτεία και εκπαίδευση τελειόφοιτων Εργοθεραπευτών. Παράλληλα διδάσκει στα Ι.Ι.Ε.Κ ΣΒΙΕ στο τμήμα «Βοηθών Εργοθεραπευτών». Eίναι μια εκ των συντελεστών του blog Παιδί και Eργοθεραπεία και μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών.
Σπούδασε Marketing στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος (Deree College) και κάποια στιγμή ανακάλυψε τον «μαγικό» κόσμο της διαφήμισης. Ξεκίνησε ως κειμενογράφος και συνέχισε, για περισσότερα από 15 χρόνια, ως Υπεύθυνος Παραγωγής διαφημιστικών ταινιών και μουσικών προγραμμάτων.
Συνεργάστηκε με τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες και εταιρείες παραγωγής για μικρές ή μεγάλες καμπάνιες, κάποιες από αυτές βραβευμένες στα Φεστιβάλ Διαφήμισης. Συνεργάζεται ως σύμβουλος διαφήμισης και επικοινωνίας σε εταιρείες και οργανισμούς και είναι Υπεύθυνος Επικοινωνίας του Psychomotor Athens και του Playgym. Παράλληλα έχει εμπλακεί σε όλη την ανάπτυξη των προγραμμάτων του Psychomotor Athens και του Playgym και την επικοινωνία-ενημέρωση των γονέων.