Αφοσιωνόμαστε σε κάθε παιδί ξεχωριστά, εντοπίζουμε τις δικές του μοναδικές ικανότητες και το βοηθάμε να τις εξελίξει.
Psychomotor 360°
To ολοκληρωμένο σύστημα Psychomotor360° παρέχει υψηλού επιπέδου θεραπευτικές
παρεμβάσεις ειδικής αγωγής, σε παιδιά σύμφωνα με το πρότυπο ποιότητας ISO 9001:2015.
1ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ
Συζήτηση ανησυχιών και αιτημάτων γονέα
Πρόταση πλάνου αξιολογήσεων και θεραπειών
Γνωριμία με τον χώρο
2ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ Ε.Ψ.
Τμήμα Εργοθεραπείας:
Το παιδί αξιολογείται στο κατά πόσο είναι ανεξάρτητο και λειτουργικό στην καθημερινότητά του στους εξής τομείς:
Δεξιότητες καθημερινής ζωής (φροντίδα εαυτού και φροντίδα άλλων)
Σχολείο
Παιχνίδι
Ψυχαγωγία
Παραγωγικότητα
Κοινωνική συμμετοχή
Ύπνος και ανάπαυση
Τμήμα Λογοθεραπείας:
Ο λογοθεραπευτής αξιολογεί τις δεξιότητες λόγου, ομιλίας και επικοινωνίας παιδιών κι εφήβων που αντιμετωπίζουν αντίστοιχες δυσκολίες.
Ψυχοπαιδαγωγικό Τμήμα:
Το παιδί αξιολογείται σε ό, τι αφορά:
Την κοινωνικο-συναισθηματική του ανάπτυξη
Τη γνωστική επεξεργασία πληροφοριών (ευελιξία σκέψης, εξαγωγή συμπερασμάτων, Θεωρία του Νου, εκτελεστικές λειτουργίες, κριτική σκέψη, επίλυση προβλημάτων)
Τη συμπεριφορά και την οργάνωσή του
Το παιχνίδι του (λειτουργικό και συμβολικό)
Την αυτοεκτίμηση και την αυτογνωσία του
Ειδικό Παιδαγωγικό Τμήμα:
Αφορά στην αξιολόγηση και στο πρόγραμμα Παιδαγωγικής παρέμβασης σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, το οποίο προσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες κάθε παιδιού.
To παιδί αξιολογείται σε ό, τι αφορά:
Την ανάγνωση
Την κατανόηση γραπτού και προφορικού λόγου
Την αντιγραφή κειμένου
Την ορθογραφία (θεματική, καταληκτική και λέξεων υψηλής συχνότητας)
Την παραγωγή γραπτού λόγου
Τα μαθηματικά
Ειδική Διαπαιδαγώγηση χρειάζονται μαθητές με:
Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία, δυσγραφία, δυσορθογραφία και δυσαριθμησία)
Γενικές μαθησιακές δυσκολίες (ανωριμότητα σε διάφορες δεξιότητες)
Τμήμα Ψυχοθεραπείας- Συμβουλευτικής Γονέων:
Στην ψυχοθεραπεία, τόσο τα παιδιά όσο και οι έφηβοι αξιολογούνται με βάση:
Το αναλυτικό ιστορικό που δίνεται από τους γονείς
Τη συζήτηση, από την οποία προκύπτουν δυσκολίες, οι οποίες διερευνούνται περαιτέρω
Το παιχνίδι, συμβολικό και λειτουργικό, το οποίο δείχνει ποιοτικά χαρακτηριστικά του παιδιού, τις σχέσεις που έχει αναπτύξει με τους σημαντικούς άλλους και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει
Τη ζωγραφική, τις κατασκευές, τις χειροτεχνίες και τις ιστορίες που δημιουργεί υπό την καθοδήγηση της θεραπεύτριας
3ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ