To ολοκληρωμένο σύστημα Psychomotor360° παρέχει υψηλού επιπέδου θεραπευτικές
παρεμβάσεις ειδικής αγωγής, σε παιδιά σύμφωνα με το πρότυπο ποιότητας ISO 9001:2015.
1ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ
- Συζήτηση ανησυχιών και αιτημάτων γονέα
- Πρόταση πλάνου αξιολογήσεων και θεραπειών
- Γνωριμία με τον χώρο
2ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ Ε.Ψ.
Τμήμα Εργοθεραπείας:
Το παιδί αξιολογείται στο κατά πόσο είναι ανεξάρτητο και λειτουργικό στην καθημερινότητά του στους εξής τομείς:
- Δεξιότητες καθημερινής ζωής (φροντίδα εαυτού και φροντίδα άλλων)
- Σχολείο
- Παιχνίδι
- Ψυχαγωγία
- Παραγωγικότητα
- Κοινωνική συμμετοχή
- Ύπνος και ανάπαυση
Τμήμα Λογοθεραπείας:
Ο λογοθεραπευτής αξιολογεί τις δεξιότητες λόγου, ομιλίας και επικοινωνίας παιδιών κι εφήβων που αντιμετωπίζουν αντίστοιχες δυσκολίες.
Ψυχοπαιδαγωγικό Τμήμα:
Το παιδί αξιολογείται σε ό, τι αφορά:
- Την κοινωνικο-συναισθηματική του ανάπτυξη
- Τη γνωστική επεξεργασία πληροφοριών (ευελιξία σκέψης, εξαγωγή συμπερασμάτων, Θεωρία του Νου, εκτελεστικές λειτουργίες, κριτική σκέψη, επίλυση προβλημάτων)
- Τη συμπεριφορά και την οργάνωσή του
- Το παιχνίδι του (λειτουργικό και συμβολικό)
- Την αυτοεκτίμηση και την αυτογνωσία του
Ειδικό Παιδαγωγικό Τμήμα:
Αφορά στην αξιολόγηση και στο πρόγραμμα Παιδαγωγικής παρέμβασης σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, το οποίο προσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες κάθε παιδιού.
To παιδί αξιολογείται σε ό, τι αφορά:
- Την ανάγνωση
- Την κατανόηση γραπτού και προφορικού λόγου
- Την αντιγραφή κειμένου
- Την ορθογραφία (θεματική, καταληκτική και λέξεων υψηλής συχνότητας)
- Την παραγωγή γραπτού λόγου
- Τα μαθηματικά
Ειδική Διαπαιδαγώγηση χρειάζονται μαθητές με:
- Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία, δυσγραφία, δυσορθογραφία και δυσαριθμησία)
- Γενικές μαθησιακές δυσκολίες (ανωριμότητα σε διάφορες δεξιότητες)
Τμήμα Ψυχοθεραπείας- Συμβουλευτικής Γονέων:
Στην ψυχοθεραπεία, τόσο τα παιδιά όσο και οι έφηβοι αξιολογούνται με βάση:
- Το αναλυτικό ιστορικό που δίνεται από τους γονείς
- Τη συζήτηση, από την οποία προκύπτουν δυσκολίες, οι οποίες διερευνούνται περαιτέρω
- Το παιχνίδι, συμβολικό και λειτουργικό, το οποίο δείχνει ποιοτικά χαρακτηριστικά του παιδιού, τις σχέσεις που έχει αναπτύξει με τους σημαντικούς άλλους και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει
- Τη ζωγραφική, τις κατασκευές, τις χειροτεχνίες και τις ιστορίες που δημιουργεί υπό την καθοδήγηση της θεραπεύτριας
3ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
- Θέσπιση λειτουργικών στόχων
- Θέσπιση εξατομικευμένου θεραπευτικού προγράμματος