Καθηγήτρια Προσαρμοσμένης Κινητικής Δραστηριότητας με σπουδές στην Ελλάδα και στο Βέλγιο. Έχει ολοκληρώσει το Εuropean Master in Adapted Physical Activity (2006) και το Master Program in Psychomotor therapy (2007) στο Katholieke Universiteit Leuven, στο Βέλγιο.
Με γνώμονα πάντα την ολιστική προσέγγιση της Ψυχοκινητικής Θεραπείας, ακολούθησε στη συνέχεια επιπρόσθετες εκπαιδεύσεις, επιμορφώσεις και σεμινάρια σε τεχνικές που αφορούν στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού.
Έχει ολοκληρώσει κύκλους σπουδών στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, στο Ψυχόδραμα, στη Μουσικοκινητική Αγωγή, στην Ψυχοκινητική Αγωγή, στη Γιόγκα για ενηλίκους και για παιδιά και στην Επικοινωνία Δίχως Βία – Σχολική Διαμεσολάβηση. Έχει παρακολουθήσει την επίσημη εκπαίδευση στη Lego®- Based Therapy στο Cambridge, στη Sherborne Developmental Movement (Level 1 και 2) στην Αγγλία, στον Γνωσιακό Προσανατολισμό στην Καθημερινή Εκτέλεση Έργου (CO-OP), στο Occupational Performance Coaching (OPC) καθώς επίσης έχει παρακολουθήσει σεμινάρια στη Functional Behavioral Analysis, στο P.E.C.S, στο Therapeutic Listening, στη Δυσφαγία, στις δέσμες αξιολόγησης κινητικής ανάπτυξης BOT-2 και PDMS-2, ένα κύκλο 5 σεμιναρίων με θέμα «Σύγχρονές προσεγγίσεις στην παιδιατρική αποκατάσταση: η σκοπιά του έργου» με παρουσίαση του COPM, του Photo interview και άλλες θεματικές υποστήριξης της εργοκεντρικής συλλογιστικής (top-down προσέγγιση) και προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης σχετικά με διάφορα θέματα της Ψυχολογίας και της Ψυχανάλυσης στο Κολλέγιο Αθηνών και στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος – Deree College. Από το 2019 είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια στη Lego®- based therapy καθώς επίσης είναι πλέον Advanced practitioner στη Sherborne Developmental Movement.
Έχει εργαστεί ως Ψυχοκινητική θεραπεύτρια σε δομές πρώιμης παρέμβασης για παιδιά με ΔΑΦ, σε ατομικά και ομαδικά προγράμματα με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, με ενηλίκους με ψυχιατρικά προβλήματα και ως συντονίστρια κι επόπτρια διαφόρων ομάδων κάτω από την ομπρέλα της Ψυχοκινητικής προσέγγισης.
Είναι συν- ιδρύτρια και Επιστημονική Διευθύντρια του κέντρου Ειδικής Αγωγής Psychomotor Athens και του κέντρου δημιουργικής απασχόλησης Playgym στα Βριλήσσια από το 2010. Στο διάστημα αυτό έχει δημιουργήσει κι επιμεληθεί αρκετά πρωτοποριακά προγράμματα για παιδιά με ή χωρίς αναπτυξιακές δυσκολίες από 1 έτους έως 18 ετών.
Έχει δημοσιεύσει δύο άρθρα σχετικά με τη σωματική αυτοεκτίμηση των παιδιών (2008), που έχουν δημοσιευτεί στην European Psychomotricity Journal. Τα τελευταία χρόνια δίνει διαλέξεις σχετικές με την Ψυχοκινητική αξιολόγηση και θεραπεία σε συνεργασία με ιδιωτικούς φορείς και πανεπιστήμια (ΤΕΦΑΑ Αθηνών και Πανεπιστήμιο Κρήτης – μεταπτυχιακό πρόγραμμα Δ.Π.Μ.Σ. στην Ειδική Αγωγή) καθώς επίσης έχει παρουσιάσει poster και έχει κάνει ανακοινώσεις σε συνέδρια (1st International Rehabilitation Conference, AMC, Athens 2020 και X World Congress of Psychomotricity, Verona 2023).
Από το 2018 έως το 2023 διετέλεσε ως η επίσημη εκπρόσωπος της Ελλάδας στο European Forum of Psychomotricity.
Είναι ψυχολόγος, απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στην Κλινική Ψυχολογία στο Leiden University, στην Ολλανδία. Έχει φοιτήσει για ένα χρόνο στο Jena Universitat στην Γερμανία με υποτροφία από το ίδρυμα κρατικών υποτροφιών. Έχει ολοκληρώσει την εξαετή εκπαίδευση στη Συστημική Υπαρξιακή Ψυχοθεραπεία στο ινστιτούτο «Αντίστιξη».
Παράλληλα έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση ψυχομετρικών και προβολικών εργαλείων, όπως το WISC-V, to WPPSI- III, το WAIS- IV, το Αθηνά Τεστ, το TAT- CAT κ.α. και έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων. Έχει κάνει μετεκπαίδευση στην ειδική αγωγή. Έχει ολοκληρώσει πλήθος εκπαιδεύσεων που αφορούν την ΔΕΠΥ, τις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, το παιδικό ιχνογράφημα, τις μαθησιακές δυσκολίες και την προβληματική χρήση του διαδικτύου.
Έχει εργαστεί στο Αιγινήτειο νοσοκομείο ως ψυχολόγος και ήταν μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας στο σεμινάριο «κλινική ψυχοπαθολογία». Τα τελευταία χρόνια έχει εργαστεί σε σχολεία της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και σε κέντρα διεπιστημονικής αξιολόγησης και συμβουλευτικής υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ). Έχει πολυετή εμπειρία στην ψυχολογική αξιολόγηση και στην ψυχοθεραπευτική παρέμβαση σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες.
Έχει σπουδάσει Κοινωνική Εργασία στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (πρώην ΑΤΕΙ Κρήτης) και έχει λάβει το Μεταπτυχιακό της Πτυχίο από το Πανεπιστήμιο του Stirling στη Σκωτία.
Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (ABA), στη Λειτουργική Ανάλυση Συμπεριφοράς (FBA), στο Σύστημα Εναλλακτικής και Επαυξητικής Επικοινωνίας (PECS), στη μέθοδο Δομημένης Παρέμβασης TEACCH και στο DIR Floortime. Έχει εκπαιδευτεί επίσης, στη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση ατόμων με ΔΑΦ. Έχει παρακολουθήσει πλήθος Σεμιναρίων πάνω στην ειδική αγωγή και την εκπαίδευση των ατόμων με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Έχει ολοκληρώσει 4ετή εκπαίδευση στην Συστημική Ψυχοθεραπεία στο ΑΚΜΑ.
Η επαγγελματική της πορεία ξεκίνησε σε Δομές Αποκατάστασης της Ψυχικής Υγείας και συνεχίστηκε στην Ειδική Αγωγή ως θεραπεύτρια σε προγράμματα Εντατικής Πρώιμης Συμπεριφορικής Παρέμβασης. Έχει εκπαιδεύσει πλήθος γονέων και παιδιων σχολικής και εφηβικής ηλικίας στην κοινότητα και κατ’ οίκον. Ταυτόχρονα, παρέχει Ψυχοεκπαίδευση και Συμβουλευτική σε οικογένειες. Έχει εργαστεί επί σειρά ετών ως Συνοδός Παράλληλης Στήριξης ατόμων με ΔΑΦ σε δημόσια και ιδιωτικά εκπαιδευτικά πλαίσια. Έχει εκπαιδεύσει μέλη του διδάσκοντος προσωπικού σχολείων, έχει οργανώσει και διαμορφώσει σχολικές τάξεις. Έχει επίσης εργαστεί ως Υπεύθυνη περιστατικών και Επόπτρια θεραπευτών σε προγράμματα για παιδιά και εφήβους με ΔΑΦ.
Έχει δημοσιεύσεις και αναρτήσεις σε Συνέδρια αναφορικά με την αποκατάσταση ληπτών Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας και έχει εκπροσωπήσει την Ελλάδα σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα ενδυνάμωσης και συνηγορίας των ληπτών Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας.
Σήμερα συνεργάζεται με Κέντρα Ειδικής Αγωγής, αναλαμβάνοντας τη Συμβουλευτική Γονέων και την παροχή Εποπτειών σε συνοδούς Παράλληλης Στήριξης. Ταυτόχρονα, διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στο οποίο παρέχει Συμβουλευτική και Ψυχοθεραπεία.
Έχει σπουδάσει Εργοθεραπεία στο ΑΤΕΙ Αθηνών και έχει ολοκληρώσει μεταπτυχιακές σπουδές στην Εργοθεραπεία στo Jönköping University στη Σουηδία.
Έχει εκπαιδευτεί στη μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης Ayres – ASI (Επίπεδο Ι, ΙΙ & ΙΙΙ) καθώς και στην «Αισθητηριακή ολοκλήρωση και αισθητικοκινητική ανάπτυξη πρόωρων και τελειόμηνων βρεφών (0-18 μηνών)». Μεταξύ άλλων πραγματοποιεί εξειδικευμένες συνεδρίες θεραπείας σίτισης με βάση την εκπαίδευσή της στο πρόγραμμα SOS Approach to Feeding και παρέχει εκπαίδευση γονέων με βάση το Marte Meo (Marte Meo Practitioner) καθώς και το Occupational Performance Coaching (OPC). Έχει επίσης εκπαιδευτεί στην Προσέγγιση CO-OP (Cognitive Orientation to daily Occupational Performance), στην παρέμβαση DIR/Floortime (Επίπεδο Ι), στην ΚρανιοΙερή Θεραπεία (Επίπεδο Ι) και στις δέσμες αξιολόγησης BOT-2 και PDMS-2. Είναι πιστοποιημένη practitioner στη Lego® – Based Therapy και έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση της Πρότυπης Δοκιμασίας Ανίχνευσης Διαταραχών Επικοινωνίας Αυτιστικού Φάσματος «Παῖς». Είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών και του οργανισμού Sensory Integration Greece.
Συμμετείχε στο 1ο Διεθνές Συνέδριο Αποκατάστασης ως ομιλήτρια σε στρογγυλή τράπεζα αλλά και με αναρτημένη παρουσίαση (poster). Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων σε Ελλάδα και Αμερική με κεντρικό θεματικό άξονα την Επιστήμη της Εργοθεραπείας και τη ψυχοπαθολογία παιδιών, εφήβων και ενηλίκων. Εργάζεται με βρέφη, νήπια και παιδιά με αναπτυξιακές και άλλες διαταραχές. Εργάζεται επίσης και ως Καθηγήτρια Εργοθεραπείας σε ιδιωτικό Κολλέγιο ενώ συνεργάζεται και με ιδιωτικά εκπαιδευτήρια για την έγκαιρη διάγνωση και παρέμβαση σε μικρά παιδιά.
Είναι απόφοιτη του τμήματος Λογοθεραπείας του Queen Margaret University με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος Λογοθεραπευτή.
Ολοκλήρωσε τις σπουδές της μέσω της διεξαγωγής μιας ερευνητικής μελέτης με θέμα: «Η κατανόηση της ειρωνείας σε παιδιά τυπικής ανάπτυξης και σε παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος ηλικίας 8-10 ετών».
Έχει αποκτήσει επαγγελματική εμπειρία σε Κέντρα Λογοθεραπείας με ενεργό ρόλο στην αξιολόγηση και αποκατάσταση διαταραχών λόγου και ομιλίας σε παιδιά. Επιπλέον, παρείχε υποστήριξη σε Κέντρα Αποθεραπείας και Αποκατάστασης, όπου ασχολήθηκε με την αξιολόγηση και τη θεραπευτική παρέμβαση σε ενήλικες με διαταραχές λόγου, ομιλίας, επικοινωνίας και κατάποσης, όπως είναι για παράδειγμα η δυσφαγία και η αφασία, καθώς και με νευρολογικές παθήσεις.
Έχει εκπαιδευτεί στο Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων (PECS) και έχει παρακολουθήσει εξειδικευμένα σεμινάρια όπως η μέθοδος παρέμβασης «SIMATA» και το «Sensory Point Taping with Kinesio® Medical Taping». Τέλος, έχει συμμετάσχει σε συνέδρια, όπως είναι το 15ο Πανελλήνιο – 2ο Διεθνές Υβριδικό Συνέδριο Λογοθεραπείας (2024), αποδεικνύοντας το διαρκές ενδιαφέρον της για συνεχή επιμόρφωση.
Είναι πτυχιούχος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και διπλωματούχος του Διαπανεπιστημιακού Μεταπτυχιακού προγράμματος του Πανεπιστημίου Λευκωσίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών με τίτλο “Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση”.
Μετά το τέλος των βασικών σπουδών εκπαιδεύτηκε στο ΙΨΚ (Ιατρικό Ψυχοθεραπευτικό Κέντρο) Θεσσαλονίκης στην Ψυχοπαθολογία παιδιών, εφήβων και ενηλίκων και σε διάφορες μεθόδους Ψυχοθεραπείας (Γνωστική Συμπεριφορική, Γνωστική Αναλυτική, Βραχεία Ψυχαναλυτική) και ολοκλήρωσε το 4ετές πρόγραμμα της Συστημικής Οικογενειακής Ψυχοθεραπείας και το 2ετές πρόγραμμα της Εικαστικής Ψυχοθεραπείας παιδιών και εφήβων.
Έχει παρακολουθήσει μετεκπαιδευτικά σεμινάρια στην Ειδική Αγωγή, τις Μαθησιακές Δυσκολίες, τις Νευροαναπτυξιακές διαταραχές και τη Συμβουλευτική Γονέων με κυριότερα το ετήσιο πρόγραμμα κατάρτισης στην Ειδική Αγωγή του Πανεπιστημίου Αιγαίου και το πιστοποιημένο πρόγραμμα μετεκπαίδευσης (edexcel) του τομέα Ειδικής Αγωγής σε συνεργασία με την Ε.Ε.Π.Ε (Εταιρεία Ειδικής Παιδαγωγικής Ελλάδος) και την Ε.Ε.Δ. (Ελληνική Εταιρεία Δυσλεξίας). Παράλληλα έχει συμμετάσχει σε πλήθος συνεδριών και ημερίδων σχετικών με το παιδί, την οικογένεια και την εκπαίδευση.
Κατέχει πιστοποιήσεις στην μαθησιακή αξιολόγηση μαθητών (Λαμδα Τεστ, Αθηνά Τεστ) και στην αποκατάσταση των δυσκολιών μάθησης ( Μέθοδος Μαυροειδή).
Το 2016 δημοσίευσε την προσαρμοσμένη έκδοση για την ενίσχυση της προσβασιμότητας με τη μέθοδο easy to read- κείμενο για όλους, του σχολικού εγχειριδίου της Μελέτης Περιβάλλοντος Α΄ και Β΄ Δημοτικού, ένα πρόγραμμα του Ι.Ε.Π (Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής).
Στα πλαίσια της εκπαίδευσης και κατάρτισης της εργάστηκε εθελοντικά σε δημόσιες δομές, όπως το Παιδοψυχιατρικό Τμήμα του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης και το Παιδοψυχιατρικό Τμήμα του Γ.Ν.Α Παίδων Αγλαίας Κυριακού. Τα τελευταία χρόνια συνεργάζεται ως ειδική παιδαγωγός με κέντρα ειδικών θεραπειών και αναλαμβάνει την διάγνωση και αποκατάσταση μαθητών, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ολοκλήρωσε τo τετραετές πρόγραμμα σπουδών στη Λογοθεραπεία το 2003 και είναι κάτοχος του BSc (Hons) Logopeadics, AMC σε συνεργασία με το Queen Margaret University, Edinburgh. Διαθέτει την πιστοποίηση του Βρετανικού οργανισμού NARIC (National Recognition Information Centre) και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος στην Ελλάδα.
Έκτοτε με στόχο την δια βίου εκπαίδευση παρακολουθεί επιμορφωτικά συνέδρια και σεμινάρια. Έχει ακολουθήσει μετεκπαιδεύσεις σε θεραπευτικές μεθόδους και συστήματα επικοινωνίας, καθώς και στη χορήγηση σταθμισμένων ελληνικών δοκιμασιών. Έχει εκπαιδευτεί στο επικοινωνιακό γλωσσικό πρόγραμμα ΜΑΚΑΤΟΝ, στο Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων ( PECS ) και στο πρόγραμμα Δομημένης Εκπαίδευσης TEACCH. Είναι πιστοποιημένη θεραπεύτρια στη χορήγηση του ΜέταΦων Τεστ που αφορά Αναπτυξιακά Δεδομένα και Πρόγραμμα Ενίσχυσης Φωνολογικής Επίγνωσης και στη χορήγηση του Λογόμετρου, ενός ψυχομετρικού εργαλείου για την αξιολόγηση των δεξιοτήτων προφορικού λόγου καθώς και των δεξιοτήτων γραμματισμού σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας. Έχει παρακολουθήσει το βασικό και το εξειδικευμένο σεμινάριο Εarly Start Denver Model που αποτελεί ένα μοντέλο πρώιμης παρέμβασης για βρέφη και νήπια με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος.
Τα τελευταία 21 χρόνια εργάζεται στο τομέα της Λογοθεραπείας σε ιδιωτικές θεραπευτικές δομές που απευθύνονται σε παιδιά, ως Λογοπεδικός, κλινική επόπτρια, μέλος διεπιστημονικής ομάδας και υπεύθυνη τμημάτων Λογοθεραπείας.
Δίνοντας έμφαση στην πρόληψη, την έγκαιρη διάγνωση και την αντιμετώπιση πιθανών δυσκολιών στον λόγο και στην ομιλία παιδιών, έχει συνεργαστεί με κέντρα προσχολικής αγωγής.
Τέλος, έχει πραγματοποιήσει διαλέξεις με στόχο την ευαισθητοποίηση γονέων σε θέματα που αφορούν την ανάπτυξη της επικοινωνίας, του λόγου και της ομιλίας παιδιών προσχολικής ηλικίας.
Απόφοιτη του Τμήματος Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Πατρών, με εξειδίκευση στον παιδιατρικό πληθυσμό.
Έχει ολοκληρώσει βασική εκπαίδευση στην ελληνική νοηματική γλώσσα από το Εθνικό Ίδρυμα Κωφών και διαθέτει πολυετή εμπειρία στην παροχή θεραπειών σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, καθυστερήσεις λόγου και ομιλίας, καθώς και φωνολογικές και αρθρωτικές διαταραχές. Ολοκλήρωσε τη διπλωματική της εργασία με θέμα «Ο γραπτός λόγος κωφών και βαρήκοων στην ελληνική κοινωνία», η οποία εστίασε στην ανάλυση και βελτίωση των δεξιοτήτων γραπτού λόγου σε άτομα με ακουστικές διαταραχές. Κατά τη διάρκεια της πρακτικής άσκησης και των σπουδών της απέκτησε πολύτιμη εμπειρία στην παροχή θεραπειών και υποστήριξης σε παιδιά με διαταραχές του αυτιστικού φάσματος ενώ παράλληλα συνεργάστηκε με το Νοσοκομείο του Ρίου, με Ειδικό Σχολείο, καθώς και με μονάδα φροντίδας ηλικιωμένων, αποκτώντας σημαντική εμπειρία στην εφαρμογή λογοθεραπευτικών παρεμβάσεων σε ποικίλα πλαίσια και ηλικιακές ομάδες.
Η επαγγελματική της πορεία χαρακτηρίζεται από συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη, με τακτική παρακολούθηση προγραμμάτων συνεχιζόμενης εκπαίδευσης. Είναι εξοικειωμένη με σύγχρονα εργαλεία και συστήματα παρέμβασης, και με γνώμονα την παροχή ποιοτικών θεραπειών, συνεχίζει να εξελίσσεται επαγγελματικά, διασφαλίζοντας την αποτελεσματική υποστήριξη των παιδιών με γλωσσικές και ομιλητικές προκλήσεις.
Είναι ψυχολόγος, απόφοιτος του προγράμματος Ψυχολογίας του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος (Deree).
Έχει ολοκληρώσει το πρόγραμμα εκπαίδευσης στην “Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση: Διαγνωστική, Συμβουλευτική και Θεραπευτική” στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επίσης, έχει παρακολουθήσει το πρόγραμμα “Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία: Θεωρία και Κλινική Πράξη”, στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Στην παρούσα φάση, παρακολουθεί το μεταπτυχιακό πρόγραμμα με τίτλο: “Ψυχολογία Παιδιών και Εφήβων” (Master of Science in Child Development) στο University of Central Lancashire.
Επιπλέον, έχει εργαστεί σε εθελοντική βάση σε οργανισμούς και φορείς παιδιών με ασθένειες απειλητικές για την ζωή και παιδιών με ειδικές ανάγκες. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως ψυχολόγος σε κέντρα ειδικών θεραπειών αναλαμβάνοντας το ψυχοπαιδαγωγικό πρόγραμμα παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας.
Είναι πτυχιούχος Λογοθεραπεύτρια από το Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Δυτικής Ελλάδας με έδρα την Πάτρα με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος Λογοθεραπευτή.
Έχει παρακολουθήσει το πρόγραμμα HND Speech and Language Therapy από το τμήμα Λογοθεραπείας του Μητροπολιτικού Κολεγίου Αθηνών (AMC) διάρκειας δύο ετών και το Μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Ψυχολογία Παιδιών εφαρμοσμένη σε Εκπαιδευτικά Πλαίσια» (MA Child Psychology for Education, University of East London).
Κατά τη διάρκεια της κλινικής της άσκησης έχει εκπαιδευτεί σε πλαίσια με παιδιά και ενήλικες όπως στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο & Νηπιαγωγείο Κωφών και Βαρήκοων Λυκόβρυσης Πεύκης, στην Κλινική Τ.Ε.Ι Δυτικής Ελλάδας Τμήματος Λογοθεραπείας (Πάτρα), στο Κωνσταντοπούλειο Ευγηρείο Πατρών – μονάδα φροντίδας ηλικιωμένων, στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών (Ρίο), καθώς και σε νηπιαγωγείο, παιδικό σταθμό, δημοτικό σχολείο και ειδικό σχολείο.
Έχει εργασιακή εμπειρία ως Λογοθεραπεύτρια σε ιδιωτικές δομές αλλά και ως παράλληλη στήριξη σε σχολείο σε παιδιά με ΔΑΦ. Φροντίζει να επιμορφώνεται παρακολουθώντας σεμινάρια και εκπαιδεύσεις που αφορούν παιδιά και ενήλικες, κάποια από αυτά είναι: «Μια αισθητηριακή προσέγγιση στη ΔΥΣΠΡΑΞΙΑ» (Α & Β µέρος), «Παιγνιοθεραπεία: Θεωρητικές Προσεγγίσεις, Πρακτικές Εφαρµογές και Βιωµατικές Ασκήσεις», «Ειδική Αγωγή: Διεπιστηµονικές Πρακτικές Σύγκλισης», «ΜΑΚΑΤΟΝ», «PECS», «Το παιχνίδι αλλιώς: Μια διαφορετική προσέγγιση στο Autistic Play», «Gestalt Language Processing & Child Led Therapy», «Phoneme Touch & Say», «Αυτισµός: Κατανόηση, Εκπαίδευση και παρέµβαση», «Αισθητηριακή ολοκλήρωση και πρώιµη παρέµβαση», «Διαταραχές Σίτισης και Διαταραχή Αυτιστικού Φάσµατος: Κλινικές Στρατηγικές για Αξιολόγηση, Παρέµβαση και Υποστήριξη Φροντιστών», «Feeding Therapy: A Sensory – Motor Approach», «Palin – Parent Child Interaction Therapy», «Ενδυνάµωση και κινητικότητα στοµατοπροσωπικού µηχανισµού», «Ψηλάφηση Δοµών του Λάρυγγα για την Αξιολόγηση Διαταραχών Φωνής- Θεωρία και πράξη», «Integrated Voice Therapy» Α΄& Β΄επίπεδο και άλλα.
Έχει σπουδάσει Ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Έχει λάβει μεταπτυχιακές σπουδές στην Παιδοψυχολογία (Master of Science in Child Development) στο University of Central Lancashire.
Επιπλέον έχει εκπαιδευτεί στη Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία (Cognitive Behavioral Therapy-CBT) με έμφαση στην παιδική κι εφηβική ηλικία, στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (Applied Behavioral Analysis- ABA), ενώ παράλληλα έχει ολοκληρώσει κύκλους εκπαίδευσης στη Συμβουλευτική Ψυχολογία Προσωποκεντρικής προσέγγισης. Επίσης, ολοκλήρωσε Diploma Course στην Θεραπεία Οικογένειας και Ζεύγους- Family and Couples Therapy. Τέλος, έχει ολοκληρώσει εκπαίδευση στη διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών.
Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια στην παιγνιοθεραπεία, το παιδικό ιχνογράφημα, στη χορήγηση εργαλείων αξιολόγησης (Τεστ νοημοσύνης WISC-III και άλλα ψυχομετρικά εργαλεία) , ενώ ολοκλήρωσε την εκπαίδευση της στο Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα (CBD). Παράλληλα έχει εκπαιδευτεί στις μεθόδους παρέμβασης της Δομημένης Εκπαίδευσης –TEACCH, S.S.I.P (Social Skills Intervention Program), του Video Modeling και των κοινωνικών ιστοριών (Social Stories).
Έχει εργαστεί στην πρώιμη παρέμβαση παιδιών με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή, ενώ έχει παρακολουθήσει την επίσημη εκπαίδευση στη Lego®- Based Therapy στο Cambridge. Η κλινική της εμπειρία περιλαμβάνει την ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων, τη συμβουλευτική γονέων αλλά και την εκπαίδευση γονέων. Παράλληλα, συντονίζει ομάδες ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων και συναισθηματικής ανάπτυξης αλλά και τα Lego®-Clubs στο Psychomotor Athens.
Τα τελευταία χρόνια εργάζεται σε Κέντρα Ειδικής Αγωγής και σε σχολεία, δημόσια και ιδιωτικά, ως συνοδός παράλληλης στήριξης αλλά και σε ομάδες παιδιών και γονέων.
Αποφοίτησε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Κατέχει μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Εφαρμοσμένη Ψυχολογία στην Εκπαίδευση (Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών) και εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας).
Είναι απόφοιτη του τμήματος εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.
Εργάζεται σε ιδιωτικά κέντρα θεραπειών στην Αθήνα αναλαμβάνοντας νευροδιαφορετικα παιδιά και εφήβους. Συγχρόνως, ασχολείται με τον γηριατρικο πληθυσμό στα πλαίσια εργασίας της σε γηροκομείο. Έχει συνεργαστεί με κέντρο αποθεραπείας και αποκατάστασης παρέχοντας υπηρεσίες εργοθεραπείας σε ενήλικες με κινητικές και νευρολογικές βλάβες. Στα πλαίσια της κλινικής άσκησης είχε εργαστεί σε δημόσιο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο, στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγείας “Κώστας Στεφανή” και στο «Καρέλλειο» Πρότυπο Κέντρο Alzheimer.
Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων όπως Sherborne Developmental Movement , The CO-OP Approach, θέατρο και εργοθεραπεία, θέματα ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων.
Έχει συνδιοργανώσει ένα βιωματικό εργαστήριο με θέμα “Δίνοντας φωνή στην εμπειρία της διάγνωσης του παιδιού μου”, απευθυνόμενο σε γονείς ατόμων που φέρουν οποιαδήποτε μορφή διάγνωσης. Τέλος έχει συμμετάσχει στο 9ο Διεθνές Συνέδριο Ι.Α.Κ.Ε. “Πολίτης, εκπαίδευση και πολιτική συμμετοχή” προσεγγίζοντας τον ρόλο του ενεργού πολίτη ως έργο.
.
…
Είναι Eργοθεραπεύτρια, αριστούχος απόφοιτος του Τμήματος Εργοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του ΤΕΙ Αθήνας.
Έχει εκπαιδευτεί στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση (Sensory Integration- S.I.) έχοντας πιστοποίηση στα modules 1, 2 και 3, και στη μέθοδο CO-OP (Cognitive Orientation to daily Occupational Performance). Επιπλέον έχει πιστοποιηθεί για τη χρήση της δέσμης αξιολόγησης BOT-2 (Bruininks-Oseretsky Test of Motor Proficiency). Επίσης έχει εκπαιδευτεί στη χρήση της μεθόδου OPC (Occupational Performance Coaching), συνεργαζόμενη με άτομα με ποικίλες ανάγκες και καθοδηγώντας τα αναφορικά με προκλήσεις της καθημερινότητας.
Έχει παρακολουθήσει πλήθος εκπαιδευτικών σεμιναρίων και συνεδρίων σχετικά με τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), τη ΔΕΠ-Υ, την ψυχοπαθολογία παιδιών και εφήβων, τη Θεραπεία μέσω της Τέχνης (art/ play/ drama/ music/ dance therapy) και την Ψυχοκινητική Αγωγή. Έχει γνώση των πρωτοκόλλων MORE και Wilbarger και των μεθόδων Astronaut Τraining, ΑΒΑ και ΤEACCH, και είναι εξοικειωμένη με ποικιλία αξιολογητικών εργαλείων και θεραπευτικών μεθόδων. Επιπροσθέτως έχει συμμετάσχει ως ομιλήτρια στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εργοθεραπείας.
Ασχολείται με την παιδιατρική εργοθεραπεία, κυρίως με παιδιά με νευρο- αναπτυξιακές διαταραχές και μαθησιακές δυσκολίες. Έχει εργαστεί σε ιδιωτικά πλαίσια αποκατάστασης με υπηρεσίες ειδικής αγωγής, σε κατ’ οίκον θεραπείες με παιδιά καθώς επίσης έχει εμπειρία στην εκπαίδευση γονέων. Παράλληλα έχει συνεργαστεί με σχολικά πλαίσια, υποστηρίζοντας την ένταξη μαθητών προσχολικής ηλικίας στο σχολικό περιβάλλον. Επίσης έχει πραγματοποιήσει πρακτική άσκηση στην Ισπανία με υποτροφία μέσω του προγράμματος Erasmus. Έχει άριστη γνώση της αγγλικής και πολύ καλή γνώση της γαλλικής και της ισπανικής γλώσσας. Συνεργάζεται με το Psychomotor Athens από το 2016.
Είναι απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, στο Ρέθυμνο.
Έχει ολοκληρώσει το πρόγραμμα εκπαίδευσης στην γνωσιακή-συμπεριφορική ψυχοθεραπεία ενηλίκων (CBT), στο Κέντρο Εφαρμοσμένης Ψυχοθεραπείας και Συμβουλευτικής. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια-συντονίστρια των Ομάδων Σχολών Γονέων (Πανελλήνιος Σύνδεσμος Σχολών Γονέων). Είναι επιστημονική συνεργάτιδα του ηλεκτρονικού περιοδικού “psychologynow”.
Έχει εκπαιδευτεί στην χορήγηση του ψυχομετρικού εργαλείου WISC-V, και έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων. Έχει παρακολουθήσει σεμινάριο που αφορά την συμβουλευτική γονέων, στο Κέντρο Εφαρμοσμένης Ψυχοθεραπείας και Συμβουλευτικής. Έχει εργαστεί σε εθελοντική βάση σε κέντρα δημιουργικής απασχόλησης παιδιών με ειδικές ανάγκες. Επίσης, έχει εργαστεί ως συνοδός παράλληλης στήριξης.
Στην παρούσα φάση, παρακολουθεί το μεταπτυχιακό πρόγραμμα με τίτλο: “ Σχολική Συμβουλευτική και Καθοδήγηση” στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως ψυχολόγος σε κέντρα ειδικών θεραπειών αναλαμβάνοντας το ψυχοπαιδαγωγικό πρόγραμμα παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας, την συμβουλευτική υποστήριξη των εφήβων, καθώς και τον συντονισμό ομαδικών προγραμμάτων κοινωνικών δεξιοτήτων και συναισθηματικής αγωγής.
Είναι Ψυχολόγος, απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του University of Central Lancashire (Uclan) με τίτλο Psychology with Psychotherapy and Councelling.
Έχει ολοκληρώσει το ετήσιο πρόγραμμα εξειδίκευσης στη διαταραχή αυτιστικού φάσματος του ΔΙ.ΚΕ.ΨΥ, το ετήσιο πρόγραμμα εκπαίδευσης στη θεραπευτική γραφή του Ινστιτούτου Ψυχικής έκφρασης και το Bricks for Autism (Lego®-based therapy) της Psychomotor Athens. Στην παρούσα φάση, βρίσκεται με υποτροφία στο τελευταίο έτος του μεταπτυχιακού προγράμματος με τίτλο Master in Applied Child and Adolescent Psychology του Αμερικάνικου Κολλεγίου Αθηνών (Deree).
Έχει ολοκληρώσει πλήθος εκπαιδεύσεων που αφορούν στα παιδιά με νευροαναπτυξιακές διαταραχές (ΔΕΠΥ, Αυτισμός, Σύνδρομα κ.α.) όπως Social Stories, Scert model, παιχνίδι και αυτισμός, παιδικός θυμός, διαχείριση περιστατικών σωματικά κακοποιημένων παιδιών, τεχνικές παιγνιοθεραπείας, child psychopathology κ.α. καθώς και βιωματικά εργαστήρια που αφορούν στις σχέσεις θεραπευτών – γονέων με παιδιά με αναπτυξιακές ή ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες.
Τα τελευταία χρόνια εργάζεται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ως συνοδός παράλληλης στήριξης με περιστατικά ΔΑΦ σε συνεργασία με άλλες ειδικότητες (αναπτυξιολόγο, εργοθεραπευτή, λογοθεραπευτή), και παράλληλα συνεργάζεται με κέντρα ειδικών θεραπειών αναλαμβάνοντας ατομικές και ομαδικές συνεδρίες σε παιδιά με νευροαναπτυξιακές διαταραχές, την ψυχοεκπαίδευση γονέων αλλά και τη διοργάνωση και διεξαγωγή εργαστηρίων προσωπικής ανάπτυξης σε συναδέλφους.
Είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει ολοκληρώσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή – Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης» του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και του ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος.
Έχει παρακολουθήσει μετεκπαιδευτικά σεμινάρια στην Ειδική Αγωγή και τις Μαθησιακές Δυσκολίες, στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, την Εκπαίδευση Ενηλίκων και τη Σχολική Ψυχολογία.
Κατέχει πιστοποιήσεις στην εκπαιδευτική αξιολόγηση των μαθητών μέσω του «Αθηνά Τεστ», «Λάμδα Τεστ», «ΕΔΑΛΦΑ» και άλλων ψυχομετρικών εργαλείων.
Τα τελευταία χρόνια εργάζεται σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών σε συνεδρίες μαθησιακής αποκατάστασης μαθητών και σε δημοσία σχολεία ως συνοδός Παράλληλης Στήριξης.
Είναι αριστούχος απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.
Δραστηριοποιείται επαγγελματικά ως Εργοθεραπεύτρια στην παιδιατρική αποκατάσταση νηπίων και παιδιών με αναπτυξιακές , νευρολογικές και ψυχοκοινωνικές διαταραχές. Παράλληλα, εργάζεται ως εθελόντρια Εργοθεραπεύτρια στο Πολυδύναμο Κέντρο Προσφύγων και ως προσωπικός βοηθός ωφελουμένου με εγκεφαλική παράλυση. Παλαιότερα έχει ασχοληθεί με την δημιουργική απασχόληση, σε πλαίσιο ανακουφιστικής φροντίδας, σε παιδιά με καρκίνο στο Νοσοκομείο “Ελπίδα”. Έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικά προγράμματα αγωγής τουαλέτας νηπίων, καθώς και σεμινάρια οπτομετρίας. Διαθέτει επίσης την επάρκεια της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας από την Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδος. Τέλος, κάνει το μεταπτυχιακό της στις Επιστήμες της Αγωγής μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.
Είναι αριστούχος απόφοιτος του Τμήματος Εργοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του ΑΤΕΙ Αθήνας, ενώ παρακολουθεί το μεταπτυχιακό πρόγραμμα στο τμήμα Εργοθεραπείας του Jönköping University της Σουηδίας.
Έχει εκπαιδευτεί στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση (S.I.) έχοντας πιστοποίηση στα modules 1-3, καθώς και στην προσέγγιση CO-OP (Cognitive Orientation to daily Occupational Performance). Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί στο πρόγραμμα SOS Approach to Feeding, πρωτόκολλο που εστιάζει στην διευκόλυνση της συμμετοχής παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές στο έργο της σίτισης. Παράλληλα, συνεχίζει να παρακολουθεί συνεχιζόμενα προγράμματα εκπαίδευσης εστιασμένα στη σίτιση από τον ίδιο φορέα. Ακόμα, έχει εκπαιδευτεί στην Αναπτυξιακή Κίνηση Sherborne και στην Εντατική Αλληλεπίδραση, ενώ έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευση Marte Meo Practitioner, η οποία εστιάζει στη διευκόλυνση της αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας των υποστηριζόμενων μέσω της χρήσης βίντεο. Τέλος, έχει παρακολουθήσει τριετές εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην ψυχοθεραπεία στο Κέντρο Ψυχοθεραπείας & Εκπαίδευσης Gestalt Foundation.
Τον Νοέμβριο του 2021 πραγματοποίησε προφορική ανακοίνωση στο Διαδικτυακό Συνέδριο του οργανισμού Occupational Science Europe, ενώ τον Οκτώβριο του 2022 συμμετείχε ως συν-συντονίστρια workshop στο 22ο Ευρωπαικό Συνέδριο Εργοθεραπείας της ΕΝΟΤΗΕ στην Τιφλίδα . Είναι ενεργό μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Εργοθεραπευτών.
Αποφοίτησε από το Τμήμα Λογοθεραπείας του Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΑΤΕΙ) Πατρών.
Έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικά σεμινάρια, όπως «Παιδιατρική Λειτουργική Οπτομετρία και Κλινικές Εφαρμογές», «Στοματοπροσωπικές ασκήσεις- Μυολειτουργική Αποκατάσταση», «Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία- SIMATA», «Video Modeling και Αυτισμός».
Έχει εκπαιδευτεί στο γλωσσικό πρόγραμμα ΜΑΚΑΤΟΝ, στο πρόγραμμα Δομημένης Εκπαίδευσης TEACCH, καθώς και στην Εντατική Αλληλεπίδραση (Intensive Interaction).
Από το 2010 συνεργάζεται με κέντρα ειδικών θεραπειών με σκοπό την αξιολόγηση και θεραπευτική παρέμβαση σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με δυσκολίες λόγου και ομιλίας. Συγχρόνως, συνεργάζεται με σχολικά πλαίσια ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε παιδιά στο φάσμα του αυτισμού.
Είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής
Έχει εκπαιδευτεί στην προσέγγιση της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης module 1,2 και 3, στο πρωτόκολλο Wilbarger, στην προσέγγιση CO-OP (Cognitive Orientation to daily Occupational Performance), στη «Δυσγραφία– αξιολόγηση και παρέμβαση», στο SOS Approach to Feeding, παρέμβαση που απευθύνεται σε παιδιά με δυσκολίες και διαταραχές σίτισης και στην προσέγγιση Marte Meo, που βοηθά στη βελτίωση της αλληλεπίδρασης, στην υποστήριξη, την καθοδήγηση και στην ανάπτυξη τόσο των παιδιών όσο και των φροντιστών τους.
Τέλος, εργάζεται ως εργοθεραπεύτρια σε κέντρα ειδικών θεραπειών στον παιδιατρικό πληθυσμό, έχοντας εμπειρία στις παρεμβάσεις σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με αναπτυξιακές διαταραχές.
Δραστηριοποιείται στον χώρο της ειδικής αγωγής από το 2006 ως Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια,
SIT με εξειδίκευση στην Αισθητηριακή ολοκλήρωση, στο PECS, στο TEACCH και στο Πρωτόκολλο WILBARGER. Επίσης έχει εκπαιδευτεί στην προσέγγιση CO-OP, OPC, Lego Based Therapy, SOS Feeding, στις «Κοινωνικές Ιστορίες» καθώς και σε διάφορα αξιολογητικά εργαλεία όπως το BOT-2.
Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια για την «Παιδιατρική Λειτουργική Οπτομετρία», για τη «Συν-νοσηρότητα και Διαχείριση», τη «Δυσγραφία: Αιτιολογία και αρχές αντιμετώπισης», τις «Μαθησιακές δυσκολίες, ΔΕΠ-Υ και επιληψίες». Έχει ολοκληρώσει τον «Κύκλο εκπαίδευσης Θεραπευτών κατ’ οίκον και ένταξης» και έχει παρακολουθήσει το 7ο Πανευρωπαϊκό συνέδριο Εργοθεραπείας, το Διεθνές επιστημονικό συμπόσιο: «Το Παζλ του Αυτισμού» και τις διημερίδες: «Αυτισμός και Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές- Ολιστική προσέγγιση» και «Το φάσμα του Αυτισμού: Οικογένεια-Παιδί-Επαγγελματίες».
Έχει συνεργαστεί με ιδιωτικά θεραπευτικά κέντρα αποκατάστασης αναπτυξιακών και μαθησιακών δυσκολιών, με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Έχει δουλέψει με μικρές ομάδες εφήβων που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού, σε εξωτερικά προγράμματα στα πλαίσια των Δραστηριοτήτων Καθημερινής Ζωής. Έχει ακόμη εργαστεί ως συνοδός παράλληλης στήριξης ενώ από το 2014 αναλαμβάνει εποπτεία και εκπαίδευση τελειόφοιτων Εργοθεραπευτών. Παράλληλα διδάσκει στα Ι.Ι.Ε.Κ ΣΒΙΕ στο τμήμα «Βοηθών Εργοθεραπευτών». Eίναι μια εκ των συντελεστών του blog Παιδί και Eργοθεραπεία και μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών.
Σπούδασε Marketing στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος (Deree College) και κάποια στιγμή ανακάλυψε τον «μαγικό» κόσμο της διαφήμισης. Ξεκίνησε ως κειμενογράφος και συνέχισε, για περισσότερα από 15 χρόνια, ως Υπεύθυνος Παραγωγής διαφημιστικών ταινιών και μουσικών προγραμμάτων.
Συνεργάστηκε με τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες και εταιρείες παραγωγής για μικρές ή μεγάλες καμπάνιες, κάποιες από αυτές βραβευμένες στα Φεστιβάλ Διαφήμισης. Συνεργάζεται ως σύμβουλος διαφήμισης και επικοινωνίας σε εταιρείες και οργανισμούς και είναι Υπεύθυνος Επικοινωνίας του Psychomotor Athens και του Playgym. Παράλληλα έχει εμπλακεί σε όλη την ανάπτυξη των προγραμμάτων του Psychomotor Athens και του Playgym και την επικοινωνία-ενημέρωση των γονέων.