Ευκαιρίες Καριέρας

Γραμματεία Διεύθυνσης

ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ άτομο για τη θέση Γραμματείας για άμεση πρόσληψη και μόνιμη συνεργασία.

Πενθήμερη, 7ωρη απασχόληση (14:30 – 21:30, Δευτέρα – Παρασκευή).

Απαραίτητα προσόντα:

  • Πτυχίο ΑΕΙ, Σχολής Γραμματέων, ή/και ισοδύναμη εργασιακή εμπειρία.
  • Τουλάχιστον 2ετή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση.
  • Άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας.
  • Ευχάριστη προσωπικότητα, με άνετη και θετική επικοινωνία.
  • Δημιουργικότητα, ήθος και εξαιρετικές οργανωτικές δεξιότητες, άριστη χρήση προφορικού και γραπτού λόγου, ομαδικότητα, διακριτικότητα και ευγένεια.
  • Άριστη γνώση προγραμμάτων MS Office, ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης, ηλεκτρονικής τιμολόγησης.

Αντικείμενο εργασίας:

  • Επικοινωνία με πελάτες αναφορικά με την εξυπηρέτηση αιτημάτων.
  • Άμεση εξυπηρέτηση και αντιμετώπιση προβλημάτων με τους πελάτες.
  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου & αλληλογραφίας.
  • Τήρηση και παρακολούθηση των διαδικασιών λειτουργίας της εταιρείας, όπως ορίζονται από την κεντρική διοίκηση.
  • Διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας του κέντρου σε θέματα οργάνωσης χώρου, εξυπηρέτησης πελατών.
  • Ενεργή συμμετοχή στα εκπαιδευτικά σεμινάρια και τις εκδηλώσεις του κέντρου.
  • Τιμολόγηση, έλεγχος εγγράφων, αρχειοθέτηση.

Η εταιρεία προσφέρει:

  • Άριστο εργασιακό περιβάλλον στο πιο δυνατό brand της ειδικής αγωγής.
  • Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών με μηνιαίο μισθό και ασφάλεια.
  • Αρχική εκπαίδευση σε όλο το φάσμα των λειτουργιών της γραμματείας.
  • Πενθήμερη, 7ωρη απασχόληση (14:30 – 21:30, Δευτέρα – Παρασκευή).

 

Οι ενδιαφερόμενοι που πληρούν τα παραπάνω, μπορούν να αποστείλουν την αίτηση και το βιογραφικό τους σημείωμα (με φωτογραφία)

Γραμματεία – Reception

ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ άτομο για τη θέση Γραμματείας για άμεση πρόσληψη και μόνιμη συνεργασία.

5ωρη απασχόληση (9:00 – 14:00, κάθε Σάββατο).

Απαραίτητα προσόντα:

  • Πτυχίο ΑΕΙ, Σχολής Γραμματέων, ή/και ισοδύναμη εργασιακή εμπειρία.
  • Τουλάχιστον 2ετή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση.
  • Γνώση αγγλικής γλώσσας.
  • Ευχάριστη προσωπικότητα, με άνετη και θετική επικοινωνία.
  • Δημιουργικότητα, ήθος και εξαιρετικές οργανωτικές δεξιότητες, άριστη χρήση προφορικού και γραπτού λόγου, ομαδικότητα, διακριτικότητα και ευγένεια.
  • Άριστη γνώση προγραμμάτων MS Office.

Αντικείμενο εργασίας:

  • Επικοινωνία με πελάτες αναφορικά με την εξυπηρέτηση αιτημάτων.
  • Άμεση εξυπηρέτηση και αντιμετώπιση προβλημάτων με τους πελάτες.
  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου & αλληλογραφίας.

Η εταιρεία προσφέρει:

  • Άριστο εργασιακό περιβάλλον στο πιο δυνατό brand της ειδικής αγωγής.
  • Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών με μηνιαίο μισθό και ασφάλεια.
  • Αρχική εκπαίδευση σε όλο το φάσμα των λειτουργιών της γραμματείας.

 

Οι ενδιαφερόμενοι που πληρούν τα παραπάνω, μπορούν να αποστείλουν την αίτηση και το βιογραφικό τους σημείωμα (με φωτογραφία)

Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος μιας δυναμικής ομάδας που εργάζεται με κέφι, πάθος, ενέργεια και δημιουργικότητα, τότε στείλτε το βιογραφικό σας μαζί με μια πρόσφατη φωτογραφία.

#PsychomotorTeam

*Για όλα τα βιογραφικά τηρείται απόλυτη εχεμύθεια.

    Ανεβάστε το βιογραφικό σας

    Προσοχή: Παρακαλούμε το όνομα του αρχείου για το βιογραφικό που θέλετε να επισυνάψετε να περιέχει μόνο λατινικούς χαρακτήρες χωρίς σύμβολα ή παύλες και να είναι σε μορφή .pdf ή .doc για να είναι δυνατή η ανάγνωσή του.

    Έχω διαβάσει την Πολιτική για τους Υποψήφιους Εργαζόμενους και τους Όρους Χρήσης

    Επικοινωνήστε μαζί μας

    210 8 100 508

    Κάντε εγγραφή

    co-op-workshop-in-athens
    Share