Ευκαιρίες Καριέρας

Γραμματεία Διεύθυνσης

ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ άτομο για τη θέση Γραμματείας για άμεση πρόσληψη και μόνιμη συνεργασία.

Πενθήμερη, 8ωρη απασχόληση (13:30 – 21:30, Δευτέρα – Παρασκευή).

Απαραίτητα προσόντα:

  • Πτυχίο ΑΕΙ, Σχολής Γραμματέων, ή/και ισοδύναμη εργασιακή εμπειρία.
  • Τουλάχιστον 2ετή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση.
  • Άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας.
  • Ευχάριστη προσωπικότητα, με άνετη και θετική επικοινωνία.
  • Δημιουργικότητα, ήθος και εξαιρετικές οργανωτικές δεξιότητες, άριστη χρήση προφορικού και γραπτού λόγου, ομαδικότητα, διακριτικότητα και ευγένεια.
  • Άριστη γνώση προγραμμάτων MS Office, ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης, ηλεκτρονικής τιμολόγησης.

Αντικείμενο εργασίας:

  • Επικοινωνία με πελάτες αναφορικά με την εξυπηρέτηση αιτημάτων.
  • Άμεση εξυπηρέτηση και αντιμετώπιση προβλημάτων με τους πελάτες.
  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου & αλληλογραφίας.
  • Τήρηση και παρακολούθηση των διαδικασιών λειτουργίας της εταιρείας, όπως ορίζονται από την κεντρική διοίκηση.
  • Διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας του κέντρου σε θέματα οργάνωσης χώρου, εξυπηρέτησης πελατών.
  • Ενεργή συμμετοχή στα εκπαιδευτικά σεμινάρια και τις εκδηλώσεις του κέντρου.
  • Τιμολόγηση, έλεγχος εγγράφων, αρχειοθέτηση.

Η εταιρεία προσφέρει:

  • Άριστο εργασιακό περιβάλλον στο πιο δυνατό brand της ειδικής αγωγής.
  • Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών με μηνιαίο μισθό και ασφάλεια.
  • Αρχική εκπαίδευση σε όλο το φάσμα των λειτουργιών της γραμματείας.
  • Πενθήμερη, 8ωρη απασχόληση (13:30 – 21:30, Δευτέρα – Παρασκευή).

 

Οι ενδιαφερόμενοι που πληρούν τα παραπάνω, μπορούν να αποστείλουν την αίτηση και το βιογραφικό τους σημείωμα (με φωτογραφία)

Γραμματεία – Reception

ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ άτομο για τη θέση Γραμματείας για άμεση πρόσληψη και μόνιμη συνεργασία.

5ωρη απασχόληση (9:00 – 14:00, κάθε Σάββατο).

Απαραίτητα προσόντα:

  • Πτυχίο ΑΕΙ, Σχολής Γραμματέων, ή/και ισοδύναμη εργασιακή εμπειρία.
  • Τουλάχιστον 2ετή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση.
  • Γνώση αγγλικής γλώσσας.
  • Ευχάριστη προσωπικότητα, με άνετη και θετική επικοινωνία.
  • Δημιουργικότητα, ήθος και εξαιρετικές οργανωτικές δεξιότητες, άριστη χρήση προφορικού και γραπτού λόγου, ομαδικότητα, διακριτικότητα και ευγένεια.
  • Άριστη γνώση προγραμμάτων MS Office.

Αντικείμενο εργασίας:

  • Επικοινωνία με πελάτες αναφορικά με την εξυπηρέτηση αιτημάτων.
  • Άμεση εξυπηρέτηση και αντιμετώπιση προβλημάτων με τους πελάτες.
  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου & αλληλογραφίας.

Η εταιρεία προσφέρει:

  • Άριστο εργασιακό περιβάλλον στο πιο δυνατό brand της ειδικής αγωγής.
  • Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών με μηνιαίο μισθό και ασφάλεια.
  • Αρχική εκπαίδευση σε όλο το φάσμα των λειτουργιών της γραμματείας.

 

Οι ενδιαφερόμενοι που πληρούν τα παραπάνω, μπορούν να αποστείλουν την αίτηση και το βιογραφικό τους σημείωμα (με φωτογραφία)

.

Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος μιας δυναμικής ομάδας που εργάζεται με κέφι, πάθος, ενέργεια και δημιουργικότητα, τότε στείλτε το βιογραφικό σας μαζί με μια πρόσφατη φωτογραφία.

#PsychomotorTeam

*Για όλα τα βιογραφικά τηρείται απόλυτη εχεμύθεια.

    Ανεβάστε το βιογραφικό σας

    Προσοχή: Παρακαλούμε το όνομα του αρχείου για το βιογραφικό που θέλετε να επισυνάψετε να περιέχει μόνο λατινικούς χαρακτήρες χωρίς σύμβολα ή παύλες και να είναι σε μορφή .pdf ή .doc για να είναι δυνατή η ανάγνωσή του.

    Έχω διαβάσει την Πολιτική για τους Υποψήφιους Εργαζόμενους και τους Όρους Χρήσης

    Επικοινωνήστε μαζί μας

    210 8 100 508

    Κάντε εγγραφή

    co-op-workshop-in-athens
    Share