Η Νευρολογία της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας

Πως μοιάζει η ΔΕΠ-Υ; Αξιολογώντας ένα παιδί με ΔΕΠ-Υ μπορούμε να διακρίνουμε δυνατά σημεία αλλά και δυσκολίες και ακολούθως να δομηθεί ένα πρόγραμμα παρέμβασης. Αυτή η διαδικασία άλλοτε είναι [...]

Περισσότερα

Κατανοώντας τη δυσλεξία

Η Σάρα μισεί να διαβάζει δυνατά στη τάξη. Ποτέ δεν ήταν καλή αναγνώστρια, ακόμα και όταν αναγνωρίζει τα γράμματα στη σελίδα, φαίνεται ότι δυσκολεύεται να διαβάσει σωστά. Το σχολείο ποτέ δεν ήταν [...]

Περισσότερα

Ομάδες προσομοίωσης σχολικής τάξης

Ο  όρος σχολική ετοιμότητα αναφέρεται στην ωρίμανση του παιδιού, δηλαδή όταν το παιδί μπορεί να αποκτήσει νέες γνώσεις και δεξιότητες. Μιλώντας για σχολική ετοιμότητα εννοούμε τόσο τη γνωστική [...]

Περισσότερα
Σελίδα 1 από 3